Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ محمدرازقی گفت: با توجه به فرارسیدن شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان از آنجایی احتمال حضور مردم در امکان مذهبی بیشتر خواهد بود عوامل پلیس راهور از ساعت ۱۸ در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد تا درخصوص چینش خودرو‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت:تلاش خواهیم کرد تا از اکثر ظرفیت معابرو پارکینگ‌ها استفاده شود و خودور‌ها به صورت مورب و منظم درپارکینگ‌ها چینش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با مأموران پلیس راهور داشته باشند اضافه کرد:اگر در برخی از موارداحتیاج به اعمال محدودیت بود شهروندان حتما با همکاران بنده در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و رانندگان از مسیر‌های دیگر استفاده کنند و در معابر دیگری که مشخص شده است پارک کنند.

وی ادامه داد:امشب تردد خودرو‌های سنگین به ویژه در نقاط مرکزی شب و همچنین عملیات‌های عمرانی ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد:نکته مهم این است، شهروندانی که با لباس تیره و مشکی تردد می‌کنند با توجه به دید محدود رانندگان وتاریکی هوا حتما در زمان عبور از معابر احتیاط لازم را داشته باشند.

وی درا دامه افزود:شهروندان حتی المقدور از پیاده روی در سطح سواره رو اجتناب کنند و از محل‌های مجاز و روشن جهت عبور از خیابان استفاده نمایند، زیرا ممکن است رانندگان بدلیل محدودیت دید در شب، قادر به تشخیص آن‌ها نباشند. شهروندان عزیز باید همواره از رفتار‌های غیر قابل پیش بینی از جمله کاهش یا افزایش سرعت در هنگام عبور از خیابان، توقف ناگهانی و دویدن در سطح معابر در این شب‌ها جداًخودداری نمایند، زیرا چنین رفتار‌هایی باعث می‌شود که راننده نتواند به خوبی رفتار عابرین پیاده را پیش بینی و از برخورد با آن جلوگیری کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راهور کنترل ترافیک ماه رمضان عملیات عمرانی شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب، لاین اصلی قبل از احمدآباد یک دستگاه کامیون تانکر حامل بار روغن موتور به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و در فضای سبز منتهی الیه سمت راست واژگون و بالاخره متوقف می‌گردد.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شده است.

سرهنگ کشیر گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته است و تیم‌های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و روان سازی ترافیک اقدام نمودند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه در محدوده تصادف شاهد ترافیک سنگین خودروها بودیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران در حال پاکسازی و روان سازی ترافیک گردیده و کامیون را با جرثقیل سنگین به محل امن منتقل نمودند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خوشبختانه بار کامیون تانکر (مواد اولیه روغن موتور به صورت پلمپ) نشت نکرده و در در سطح آسفالت نریخته بود و این حادثه بدون مشکل ترافیکی به خیر گذشت.

سرهنگ کشیر توصیه نمود: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند و همیشه تمام دقت و حواس خود را متمرکز رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6086112

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده