Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات از ۱۸ خرداد ماه خبر داد.

حجت الاسلام مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ثبت نام دور جدید اعزام دانشجویان به عتبات گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد آغاز و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از پایان ثبت نام قرعه کشی ۳۰ خرداد انجام می‌شود و اعزام‌ها از ۲۷ تیر ماه آغاز خواهد شد که تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد یافت.

مطهری پور با اشاره به ظرفیت اعزام این دوره گفت: ظرفیت این دوره ۳۰۰ کاروان که نزدیک به ۱۳ هزار نفر است را اعزام خواهیم کرد.

وی در خصوص هزینه‌های پرداختی دانشجویان و دانشگاهیان گفت: در این دوره در مورد هزینه‌ها هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و به دنبال راه‌هایی هستیم که این هزینه‌ها را کاهش دهیم.

مطهری پور یادآور شد: طبق سنوات گذشته سه میلیون تومان وام به کاروان‌های هوایی و یک و نیم میلیون تومان به کاروان‌های زمینی با هماهنگی بانک ملت پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطهری پور آغاز ثبت نام عتبات دانشجویی اعزام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان سه شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند،‌ افزود: اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور گفت: برای بهره‌مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است. که در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت‌نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403