Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:50:49 GMT

توبیخ مدیر پخش شبکه پنج و اخراج عوامل پخش گفتار موهن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۰۲۲

توبیخ مدیر پخش شبکه پنج و اخراج عوامل پخش گفتار موهن

خبرگزاری تسنیم: سیدمرتضی میرباقری معاون سیما اعلام کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی همواره رسانه ملی در مسیر احترام به مقدسات اهل سنت به‌ویژه احترام به خلفای راشدین و ام المومنین عایشه حرکت کرده است و متاسفانه این اتفاق تاسف بار نیز از اراده شبکه و مدیران آن خارج بوده و عامل آن فردی است که بدون هیچ گونه هماهنگی و به صورت ناگهانی از آنتن زنده سواستفاده کرده و مطالبی نامربوط و خلاف محور وحدت اسلامی‌بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما همواره در مسیر وحدت امت اسلامی حرکت کرده و بیان هرگونه مسائل اختلافی میان شیعه و سنی را سمی مهلک می‌داند افزود: رسانه ملی علاوه بر شکایت از این فرد در محاکم قضایی، مدیر و تهیه کننده برنامه و ناظر پخش را اخراج و مدیر پخش شبکه را هم توبیخ کرده است تا دیگر شاهد چنین وقایع تاسف باری نباشیم.

معاون سیمای رسانه ملی افزود: برغم اینکه این اتفاق از اراده مدیران شبکه خارج بوده و به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است، اما وظیفه خود دیدیم تا برخورد شدیدی با عوامل موثر آن داشته باشیم و امروز هم اول وقت در راس هیاتی در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شویم تا به صورت حضوری از نمایندگان محترم اهل سنت مجلس عذرخواهی کنیم و آن‌ها را در جریان پیگیری‌ها قرار دهیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مقدسات اهل سنت میرباقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از رسمی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به شش بانک گفت: کار مهم و اساسی در این مدت صورت گرفت. از سال های قبل عنوان می شد این دو باشگاه واگذار خواهند شد اما در حد شنیده بود.

وی ادامه داد: با این حال یک کار غیرممکن امروز انجام شد و دو باشگاه واگذار شدند که بعد از انقلاب مهمترین اتفاق ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: برای گرفتن مجوز حرفه ای لازم بود که این اتفاق رخ دهد و تکلیف مالکلیت مشخص شود. ضمن این که بدهی های کلانی در هر دو باشگاه وجود داشت که با واگذاری این مشکلات حل شد و دیگر دغدغه مدیر این نیست که این بدهی ها و پرونده ها را چگونه حل کند.

رضا درویش در واکنش به این پرسش خبرنگار مهر که آیا با واگذاری پرسپولیس به بانک ها شما همچنان مدیرعامل خواهید ماند، گفت: تاکنون صحبتی در این مورد صورت نگرفته است چرا که امروز واگذاری نهایی شد.

وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با سپاهان به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن خواهیم پرداخت.

کد خبر 6087512

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان