Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:39:42 GMT

عکس/ جام در لانه خفاش‌ها آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۰۳۳

طرحی جالب به بهانه قهرمانی والنسیا در جام حذفی اسپانیا را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس جام حذفی اسپانیا خفاش فوتبال والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا در حالی در ورزشگاه المپیک میزبان پاریسی‌ها هست که در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود تا با خیالی راحت تری در بازی برگشت به مصاف حریفش برود، اما  هواداران PSG  انتظارات زیادی از شاگردان لوئیس انریکه برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند و مطمئنا آن‌ها برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

کیلیان امباپه ستاره پاریسی‌ها در دیدار رفت نتوانست عملکرد تاثیرگذاری برای تیمش داشته باشد چرا که بازیکنان آبی و اناری‌ها به خوبی او را مهار کرده بودند و عملا با این کار خط حمله پاریسی‌ها از کار افتاده بود.

شاگردان ژاوی نیز که قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس می‌بینند انگیزه زیادی دارند تا در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسند و مطمئنا آن ها نیز با انگیزه زیاد پا به این دیدار خواهند گذاشت.

در دیگر دیدار امشب نیز دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان اتلتیکو مادرید است. دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود مادریدی‌ها به پایان رسید و مطمئنا زردپوشان آلمانی با حمایت هواداران پرشورشان شب سختی را برای شاگردان دیگو سیمئونه رقم خواهند زد.

۲ تیم در بوندسلیگا و لالیگا برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند  و با توجه به همین موضوع تلاش می‌کنند تا با رسیدن به مراحل بالایی این لیگ قهرمانان اروپا فصل را با نتایج بهتری به اتمام برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • رژیم صهیونیستی خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • تمیزترین هوای زمین اینجاست
  • راز تمیزترین هوای زمین
  • به زودی لانه‌ی عنکبوتی اسرائیل فرو خواهد پاشید
  • آسمان همه‌جا یک رنگ نیست!
  • راز تمیزترین هوای زمین کشف شد
  • یک روز آرام در شهرکرد