Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@05:06:24 GMT

آغاز به کار مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۱۲۱

آغاز به کار مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی

قدرت الله سیف مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی؛ مراسم معارفه مدیر مجموعه ورزشی آزادی دیروز شنبه 4 خرداد ماه با حضور "فتح اللهی" معاون پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سالن جلسات مجموعه برگزار شد.

قدرت الله سیف چهارشنبه هفته گذشته با حکم مهندس کریمی مدیر عامل و رئیس هئیت مدیره شرکت توسعه مدیر مجموعه ورزشی آزادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فتح اللهی اظهار داشت: در این 6 ماه که شعبانلو مدیریت مجموعه را بر عهده داشت کارهای ماندگاری مانند استفاده از فضاهای خالی و همچنین تعامل با فدراسیونهای ورزشی انجام گرفت.

معاون پشتیبانی شرکت توسعه ادامه داد: در زمانی قرار داریم که ورزش می تواند باعث خنثی سازی جنگ روانی دشمن و ایجاد نشاط و روح در جامعه باشد. مدیران ورزش ما می توانند با نگاه استراژیک خود پل عبور از مشکلات فعلی باشند.

در ادامه همدانی مشاور مدیر عامل شرکت توسعه خاطرنشان کرد: تغییر و تحول از قبل بوده و بازهم خواهد بود. حقیقت این است انتظار از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی بسیار بالاست و امیدوارم در زمان مدیریت جدید اتفاقات بهتری برای مجموعه صورت پذیرد.

در پایان این جلسه کارمندان مجموعه ورزشی آزادی ضمن خوش آمدگویی به سیف، هدایایی جهت یادبود به شعبانلو اهدا کردند.

در این جلسه که آقایان فتح اللهی معاون پشتیبانی، همدانی مشاور مدیرعامل، جلاییان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و رهگذر مسئول پیگیری های ویژه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت توسعه سیف را همراهی نمودند، گزارشی از وضعیت کنونی مجموعه ورزشی آزادی و اقدامات جاری و عمرانی توسط معاونین مجموعه ورزشی آزادی ارائه گردید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجموعه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز(چهارشنبه 29 فروردین) در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که با حضور کارکنان ستاد کانون‌های مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مدیر ستاد کانون‌های مساجد در استان‌ها، به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت منصوب شده از این رو باید برای این ایام برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه باید برای هر شهرستان یک برنامه شاخص در نظر گرفته شود، افزود: طی مذاکراتی که با دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده در هر برنامه شاخص خدام حرم رضوی حضور پیدا کنند.

 

وی بر لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و خطاب به کارکنان ستاد استان ادامه داد: لازم است برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت ارائه دهید.

 

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین به برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال دنبال می‌کنیم، برگزاری جشنواره استانی ورزشی در قالب طرح اوقات فراغت است که در پنج رشته ورزشی در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین یکی از اولویت‌های ما پرداختن به برنامه‌های قرآنی و به ویژه برگزاری کرسی‌های تلاوت و تربیت و پرورش قاریان و حافظان قرآن در کانون‌های مساجد است.

 

توجه به برگزاری با شکوه جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح پالایش کتاب، جلسه با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مساجد شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه کارآفرینی، پیگیری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای در کانون‌های مساجد، هنر کارت و کانون‌های مساجد و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد