Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-18@04:16:18 GMT

بی‌احتیاطی کودک لردگانی مادرش را به کشتن داد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۲۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: بی احتیاطی و شیطنت کودک ۱۰ ساله هنگام بازی با اسلحه شکاری، منجر به فوت مادر شد. به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ سیروس میرزایی افزود: در این حادثه که در یک چادر عشایر نشین در ارتفاعات کوه ریگ رخ داد، کودک ۱۰ ساله هنگام بازی با اسلحه شکاری مسلح شده، به سمت مادر شلیک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مادر خانواده که در حال پخت نان بود، بر اثر اصابت گلوله به پهلو فوت می کند.

وی با تاکید بر اینکه در بیشتر خانه و چادرهای عشایر نشین اسلحه شکاری وجود دارد، افزود: خانواده ها باید نسبت به مسلح نبودن اسلحها و قرار ندادن آن در دسترس کودکان توجه بیشتر داشته باشند.

گفتنی است، منطقه عشایر نشین ریگ در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری واقع شده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت اظهار کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت سال جاری افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.
جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در سال گذشته، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورز‌ها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.
وی با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای سال جاری شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
  • برقراری بیمه اجتماعی رایگان برای مادران خانه دار روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر