Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-  فرماندار کرمانشاه گفت: بهترين کاري که مديران در شرايط کنوني مي توانند انجام دهند اين است که با تلاش و کار مضاعف، به مردم اميدواري ببخشند.
به گزارش فضل‌الله رنجبر   فرماندار کرمانشاه در جلسه شوراي اداري شهرستان کرمانشاه با اشاره به تهديدات  دشمنان به ويژه آمريکايي ها  در شرايط کنوني عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: کشور ما در حال حاضر در شرايط حساس و مهمي قرار دارد که براي برون رفت از آن بايد تفکر امام(ره) و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: در شرايط سخت اقتصادي کنوني که دشمن يک جنگ تمام عيار را عليه ما شروع کرده و به خيلي از مردم  به واسطه مشکلات اقتصادي سخت مي گذرد، تنها با کار و تلاش مضاعف و پاسخگويي به مردم مي توان اميدواري را در بين آنها به وجود آورد.
وي  با بيان اينکه بايد خدمات مضاعفي را به مردم به ويژه مردم حاشيه نشين و مناطق محروم داشته باشيم، اضافه کرد: بهترين کاري که مديران و مسئولان در شرايط کنوني مي توانند انجام دهند، اين است که با تلاش و کوشش مضاعف، به مردم اميدواري ببخشند.
وي رمز بقا و تداوم نظام در شرايط کنوني را بر اساس آنچه که در وصيت نامه سياسي امام(ره) آمده وحدت و همدلي عنوان کرد و افزود: احيا و شب قدر مديران در خدمتگزاري آنان به مردم است.
وي تاکيد کرد: در شرايط کنوني بهترين نسخه براي تداوم انقلاب اين است که تفکر امام خميني(ره)که مهمترين شاخصه آن مردم داري بود را در جامعه پياده کنيم.
 وي در ادامه با اشاره به در پيش بودن راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 صبح از ميدان شهرداري سابق آغاز و تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

رنجبر گفت: حضور پرشور مردم در اين راهپيمايي معادلات دشمن را به هم زده و باعث نااميدي آنان خواهد شد.


فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز فعاليت 26 مرکز خريد گندم در سطح شهرستان کرمانشاه تصريح کرد: هيچ مشکلي براي خريد گندم مازاد بر نياز کشاورزان نداريم و مراکز خريد گندم تا ساعت 20 کار خريد گندم مازاد بر نياز کشاورزان را انجام مي دهند.
 فرماندار کرمانشاه تاکيد کرد: بايد با نظارت  از خروج گندم به سمت ديگر استانها و يا خارج از کشور به صورت قاچاق جلوگيري کنيم.
 
فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به پروژه هاي نيمه تمام حوزه شهرستان کرمانشاه تاکيد کرد: مديران حوزه شهرستان کرمانشاه به هيچ عنوان نبايد برگشت اعتبارات عمراني داشته باشند و قصور از هيچ مديري در اين زمينه پذيرفتني نيست.
وي با بيان اينکه مديران حوزه شهرستان کرمانشاه بايد براي جذب ريال به ريال اعتبارات عمراني حساس باشند، تأکيد کرد: با مديراني که در مهلت مشخص نتوانند اعتبارات عمراني را جذب کنند برخورد خواهد شد.
فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره اي هم به تسهيلات اشتغال پايدار روستايي در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و افزود: سهميه شهرستان کرمانشاه از اين تسهيلات 86 ميليارد تومان بوده که تاکنون بيش از 79 ميليارد تومان جذب شده است.
وي ادامه داد: در بين پروژه هاي اشتغال پايدار روستايي 22 پروژه بالاي يک ميليارد توماني داريم که بايد مديران ادارات و بانک ها براي جذب اعتبارات اين پروژه ها تمامي تلاش خود را داشته باشند.

 رنجبر سپس اشاره اي هم به کاهش ميزان حريق در عرصه هاي منابع طبيعي شهرستان کرمانشاه در سال گذشته داشت و افزود: با اقدامات خوب انجام شده در سال گذشته از نظر سطح کاهش 87 درصدي ميزان آتش سوزي در مراتع و جنگل هاي شهرستان را شاهد بوديم که اميدواريم امسال نيز با اقدامات انجام شده شاهد کاهش ميزان حريق در عرصه‌هاي منابع طبيعي شهرستان باشيم.
 
فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به بازديد روز گذشته استاندار از پارکينگ شهرداري کرمانشاه، افزود: عمليات بازسازي قسمت هايي که تخريب شده توسط آب منطقه اي در حال انجام است.
رنجبر با اشاره به کند بودن روند کار در اين منطقه افزود: با دستور استاندار و  با توجه به حساسيت اين نقطه از حيث حضور مردم و استقرار پزشکان، داروخانه‌ها و... بايد براي تسريع در انجام اقدامات بازسازي، کار در جبهه هاي بيشتري انجام شود.‌

جوکار معاون بهداشتي مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه نيز در اين نشست با اشاره به اجراي طرح بسيج ملي کنترل فشارخون اظهار کرد: اين طرح از هفدهم خرداد ماه شروع و تا پانزدهم تيرماه ادامه خواهد داشت که بر اساس آن تمامي افراد بالاي 30 سال به همراه تمامي زنان باردار و بيماران نارسايي کليوي مورد غربالگري قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین های رده سنی امید معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و از به نقل روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از روز یکشنبه در همدان آغاز شده، امروز با معرفی نفرات برتر در رده سنی زیر ۲۱ سال پسران ادامه یافت.

این مسابقات در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و ن جوانان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از روز گذشته (یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) آغاز و تا جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد. همچنین مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر ۲۱ سال پسران به شرح زیر است:

وزن ۵۵- کیلوگرم: ۱- طاها خراسانی از استان اصفهان ۲- سبحان اخلاقی از استان تهران ۳- فرزام صادقی از استان گیلان و محمد رضا سواری از استان اصفهان

وزن ۶۰- کیلوگرم؛ ۱- انیال نادری موحد از استان همدان ۲- محمد مهدی برنجی از استان لرستان ۳- شهرام جوانمیری منش از استان تهران و حسن نیازی از استان همدان

وزن ۶۷- کیلوگرم: ۱- امیررضا برزویی از استان کرمانشاه ۲- امیر نوید نیا از استان همدان ۳- حسین علینژاد از استان مازندران و احمد حیدری از استان البرز

وزن ۷۵- کیلوگرم: ۱- عرفان عسکری پور از استان کرمان ۲- محمد جواد صفری از استان کرمانشاه ۳- مهدی قادری از استان تهران و محمد مهدی مقصودی از استان البرز

وزن ۸۴- کیلوگرم: ۱-. امیر کولانی از استان کرمانشاه ۲- امیررضا خدابنده از استان گیلان ۳- امیر محمد آدینه از استان قزوین و محمد شبرنگ از استان گیلان

وزن ۸۴+ کیلوگرم: ۱- امیر محمد کاظمی از استان ایلام ۲- محمد مهدی پارسا از استان لرستان ۳- رضا احمدی از استان تهران و ابوالفضل بیات از استان کرمانشاه

کد خبر 6080125

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان