Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: افزایش ماندگاری مسافران در شهرهای استان خراسان شمالی از اولویت‌های برنامه‌های ماست و به همین منظور، ایجاد 40 کمپ گردشگری در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی تصریح کرد: سالانه 23میلیون زائر برای ورود به مشهد از استان خراسان شمالی عبور می‌کنند، این یک ظرفیت عظیم است که استان ما باید از آن استفاده کند.

وی عنوان کرد: گردشگری پیشران اقتصادی خراسان شمالی است، ما تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت آیینه‌خانه مفخم به‌عنوان یک اثر تاریخی مهم و برجسته استفاده کنیم، این خانه تاریخی به‌زودی به‌عنوان مرکز تاریخی و گردشگری استان معرفی می‌شود.

شجاعی افزود: استان خراسان شمالی آماده برگزاری رویدادها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی است چراکه با برگزاری این رویدادها توسعه اقتصادی و گردشگری را به‌صورت همزمان در استان شاهد خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی گردشگری مسافران مشهد معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی ضمن تبریک روز بناهای تاریخی گفت:  در حال حاضر علاوه بر ثبت ملی قلعه  تاریخی سنگان ، ۱۱۰ محوطه تاریخی در شهرستان اشنویه در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد گردشگری کشور ثبت شد.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب باغات گیلاس و اهمیت برگزاری جشنواره گیلاس در معرفی شهرستان که زمینه توسعه را هموار خواهد کرد گفت: امسال نیز جشنواره گیلاس باشکوهتر از سنوات گذشته در شهرستان با مشارکت مردم و ادارات ذیربط برگزار خواهد شد.

همچنین امروز بمناسبت روز بناهای تاریخی فرماندار شهرستان اشنویه از قلعه تاریخی سنگان دیدار و  از خانواده مرحوم حاج محمدامین زرزا تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان