Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدا‌های نواب رئیسی برای اجلاسیه چهارم از سوی فراکسیون‌های مجلس معرفی شدند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه چهارم در دستورکار امروز(یکشنبه 5 خرداد) نمایندگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز؛ دیدار اعضای 2 فراکسیون سیاسی مجلس با لاریجانی

پس از انتخاب رئیس، نمایندگان از میان کاندیدا‌ها به ترتیب نواب رئیس اول و دوم را انتخاب می‌کنند.

بر اساس این گزارش مسعود پزشکیان و علی مطهری از سوی فراکسیون امید و محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری نیز از سوی فراکسیون نمایندگان ولایی به عنوان کاندیدای نواب رئیس  معرفی شده‌اند.

به گزارش تسنیم، از آغاز مجلس دهم مسعود پزشکیان و علی مطهری عضو فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) از سوی نمایندگان به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شده‌اند.

انتهای‌پیام/

R1373/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت؛ متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینْصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مؤْمنین
در پی خطای محاسباتی رژیم جنایت کار صهیونیستی و حمله مستقیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، معادله جدیدی در عرصه بازدارندگی تعریف کرده و ضمن به رخ کشیدن توان نظامی خود، رژیم کودک کش صهیونیستی را مجازات کرد.
«عملیات وعده صادق » ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت؛ در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر؛ تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.
فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، استمرار پیروزی های جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها