Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در حاشیه نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان اشاره‌ای به موضوع اربعین کرد و از روند کند کار‌ها انتقاد کرد و گفت: امسال بین ۴ تا ۵ میلیون نفر تردد زوار در استان داریم و اگر تمهیدات لازم برای این حجم عظیم جمعیت در نظر گرفته نشود، مدیریت کار بسیار سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که امور مختص به اربعین نباید به هیچ وجه توقف پیدا کند، گفت: به هر طریق ممکن باید پروژه‌ها ادامه پیدا کند و باید منابع را جوری مدیریت کرد که تا ایام اربعین به سرانجام برسند.

وی با اشاره به اینکه اربعین امسال قطعاً باشکوه‌تر از پارسال خوادهد بود و باید تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود، ادامه داد: برای جلوگیری از تراکم جمعیت و ترافیک سنگین باید راه پایانه برکت کاملاً جدا شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن تاکید بر این مهم که هیچ عذر و بهانه‌ای بر سر انجام نشدن برنامه‌های اربعین پذیرفته نیست، ادامه داد: اربعین آبروی ماست و همه ما باید نسبت به آن تعهد و اهتمام جدی داشته باشیم.

استاندار ایلام بیان داشت: هر کار را باید در زمان و سر جای خود انجام داد.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار ایلام در حاشیه نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق