Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اعضای ۲ فراکسیون سیاسی مجلس پیش از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه پارلمان با علی لاریجانی رئیس فعلی قوه مقننه دیدار کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای اجلاسیه چهارم در دستورکار امروز (یکشنبه ۵ خرداد) نمایندگان قرار دارد.

فراکسیون‌های امید، مستقلان و نمایندگان ولایی لیست کاندیدا‌های خود را در لیست‌های جداگانه برای کرسی‌های هیئت رئیسه معرفی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فراکسیون مستقلان ولایی مجلس برای سمت ریاست مجلس بر روی علی لاریجانی توافق کرده‌اند و فراکسیون امید نیز محمدرضا عارف را برای این سمت معرف کرده‌اند و فراکسیون نمایندگان نیز در این دوره برای سمت ریاست کاندیدایی را معرفی نکرده‌اند.

جمعی از اعضای فراکسیون مستقلان و نمایندگان ولایی مجلس صبح امروز (یکشنبه ۵ خرداد) پیش از آغاز جلسه علنی، پیرامون انتخابات هیئت رئیسه و مباحث مربوط به آن با علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس علی لاریجانی انتخابات هیات رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره

آفتاب‌‌نیوز :

حجت کریمی با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: افرادی که در هیئت مدیره استقلال حضور دارند، نقش‌شان در این باشگاه چیست؟ این همه اتفاق در استقلال می‌افتد، دریغ از یک اقدام برای حل مشکلات. یکی از آقایان از روز اول مدعی بود برای کار‌های فرهنگی آمده است، چه کار فرهنگی در این باشگاه انجام شده است؟ اسم این باشگاه شرکت فرهنگی - ورزشی است، در مورد اتفاقات اخیر کشور، حتی به خودتان زحمت ندادید حداقل بیانیه بدهید.

وی افزود: سرمربی با مدیریت باشگاه مشکل دارد که این مشکل ماه‌هاست سر جای خود باقی مانده و هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده است، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه یک بار هم نتوانسته‌اند مشکل را حل کنند. اگر توانایی این کار را ندارید، به چه علت در هیئت مدیره مانده‌اید؟ هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفاً برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست! آیا اعضای هیئت مدیره توانایی گفتگو با مدیرعامل یا سرمربی را دارند یا صرفاً دنبال گرفتن پیراهن و بلیت بازی هستند؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یادآور شد: آقایان زمانی که در سازمان خصوصی‌سازی بودند مدعی شدند تغییرات در هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد تحول اقتصادی و حل مشکلات بوده است. چه تغییر و تحولی در استقلال انجام شده است که دیگران خبر ندارند؟ اگر قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی قصد داشت آقایان را برای شرکت خودش جذب کند، آن‌ها را در حد کارمند خود انتخاب نمی‌کرد، اما متأسفانه این اعضا را به‌عنوان هیئت مدیره استقلال منصوب کرد که جای تأسف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره