Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:13:06 GMT

جمهوری چک سفارت خود را به قدس منتقل نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۵۸۲

جمهوری چک سفارت خود را به قدس منتقل نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «آندری بابیش» نخست وزیر جمهوری چک در سخنانی اظهار داشت که دولت چک به موضع اتحادیه اروپا و قطعنامه‌های سازمان ملل در مورد قدس پایبند است و هرگز سفارت خود را به این شهر منتقل نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، وی گفت: هیچ کشوری اروپایی در شرایط فعلی چنین تصمیمی ندارد و چک نیز آغازگر چنین اقدامی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابیش اشاره کرد که جمهوری چک روابط خوب و نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد اما با این حال، عضوی از اتحادیه اروپا است و در کل، قطعنامه‌هایی در سازمان ملل در مورد قدس صادر شده است که باید به آن پایبند بود.

گفتی است که قبلاً برخی مقامات جمهوری چک از احتمال انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی خبر داده بودند.

کد خبر 4626083

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری چک فلسطین قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به این که در بیشتر شهر‌های صنعتی شاهد بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فعالیت‌های صنایع و معادن هستیم، لذا انتظار می‌رود مسئولین و متولیان صنایع و معادن بزرگ شهرستان به تناسب نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین رمضانی زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان اظهار داشت:ضرورت دارد تمامی مسئولین شهرستان نیز در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون مکان اورژانس اجتماعی رفسنجان مناسب نیست، اظهار داشت: جابجایی محل استقرار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان قرار گرفته است.

او اظهار داشت:با توجه به اینکه ساختمان اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی رفسنجان وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به جابجایی و بهبود وضعیت خدمت رسانی به مراجعین و اشخاص مددجو می‌باشد، با پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان این امکان فراهم شد که خدمت رسانی اورژانس اجتماعی به محل دیگری موقتا انتقال یابد.
 
وی افزود: این اقدام بزودی با همکاری مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمان و شهرستان رفسنجان، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان و با پیگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان انجام و محقق خواهد شد. 

او در ادامه بیان داشت: ضرورت دارد با پیگیری مجموعه‌های متولی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رفسنجان در اسرع وقت موضوع ساخت مکان مناسب به صورت دائمی و متناسب با نیاز‌های شهرستان صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد