Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم احیا شب های قدر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان برگزار می شود که از جمله این برنامه ها برگزاری مراسم احیا شب های قدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: مراسم احیا شب قدر در شب های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان همراه با قرائت ادعیه و دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی و قرآن به سر گرفتن در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: شب قدر از اهمیت بسیاری برخوردار است به طوری که آیات روایات بسیاری در خصوص اهمیت شب قدر وجود دارد و در فرمایشی از امام صادق (ع) آمده است آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است و در آن شب برنامه سال آینده نوشته می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: شب قدر شب عبادت، شب زنده داری و عبودیت بوده و این شب اوج ماه مبارک رمضان است و ان شاالله همه ما بتوانیم از برکات و فضیلت های شب قدر بهره برده و توشه ای برای آخرت خود فراهم کنیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر نماز جمعه ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه مراسم احیا شب های قدر کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است