Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:53:30 GMT

لاریجانی برای چهارمین سال متوالی رییس مجلس شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۸۳۷

لاریجانی برای چهارمین سال متوالی رییس مجلس شد

علی لاریجانی با ۱۵۵ رای برای چهارمین سال متوالی رییس مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 5 خرداد انتخابات هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه چهارم برگزار شد.

 

علی لاریجانی با 155 رای برای چهارمین سال متوالی رییس مجلس شد.

 

همچنین محمدرضا عارف 150 رای و ابطحی 9 رای را در این رقابت از مجموع 274 رای به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرای باطله این انتخابات پنج رای اعلام شد.

 

کاندیداهای ریاست مجلس علی لاریجانی، ابطحی و عارف بودند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر ماه مبارک رمضان نماز جمعه خبرگزاری شبستان مجلس مراسم شب قدر استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات هیات رییسه علی لاریجانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی کاظم غریب آبادی را به سمت رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر کاظم غریب آبادی (دام عزه)

سلام علیکم؛

بازخوانی و آگاهی‌بخشی جنایات و اقدامات خصمانه‌ی ایالات متحده آمریکا به مثابه شر مطلق و به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر بویژه در حوزه تروریسم دولتی و اعمالِ تحریم‌های ظالمانه و نقضِ حاکمیت کشورهای مستقل و رونمایی از چهره مزورانه مدعیان دروغین انسان ستیز دولتمردان آن کشور یک ضرورت انقلابی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و مهمترین کار ویژه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

کارنامه و عملکرد حقوق بشری آمریکا در طول دهه‌های گذشته همانند فاجعه هفتم تیر و به ویژه وقایع اخیر از جمله به شهادت رساندن سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و نیز حمایت از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم در غزه و حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران مؤید این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی با دستاویز قرار دادن حمایت از حقوق بشر، بسترهای لازم را برای دخالت‌های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم و به بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌اند.

لذا با عنایت به مأموریت‌های ذاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر گرامیداشت ایام الله و پاسداشت رویکردهای ضد استکباری مناسب‌های ملی و انقلابی، جناب‌عالی را که بحمدالله دارای تجارب ارزنده و صلاحیت‌های علمی و عملی هستید به‌عنوان «رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر» سال ۱۴۰۳ منصوب می‌نمایم.

امید است با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره‌ مندی از ظرفیت‌های ملی و بین المللی، نهادهای انقلابی، سازمان‌ها، مراکز علمی پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، شبکه‌های گسترده مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، مؤسسات هنری و هنرمندان متعهد، دانشگاه‌ها و فرهیختگان و فرزانگان، گام‌های مؤثر و اثربخشی برداشته و در تبیین و پاسداشت این رخداد مهم تاریخی موفق و مؤید باشد.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) از خداوند متعال مسألت دارم.

محمد حسین موسی پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

کد خبر 6081183

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره