Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:00:16 GMT

جدایی قطعی میلاد محمدی از تیم روسی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۸۶۰

جدایی قطعی میلاد محمدی از تیم روسی

مدیر ورزشی باشگاه احمد گروژنی از جدایی میلاد محمدی، مدافع ایرانی در پایان فصل از این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران که در تیم احمد گروژنی پا به توپ است، قراردادش به پایان رسیده است و او در حال حاضر یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

آیدا میروف احمد، مدیر ورزشی باشگاه احمد گروژنی تاکید کرد که این بازیکن از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: 

میلاد محمدی در رادار اسپارتاک مسکو

دو باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند و نیوکاسل انگلیس به شدت خواهان جذب میلاد محمدی هستند. او در حال حاضر یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به همین دلیل گزینه مطلوبی برای دیگر تیم‌ها محسوب می‌شود.

محمدی در تابستان در جام جهانی روسیه در ترکیب ایران به میدان رفت و قدرت فیزیکی بازی او باعث شده است تا به گزینه خوبی برای تیم‌های انگلیسی برای تقویت خط دفاع محسوب شود.

در حال حاضر تنها علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی است که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند. محمدی همچنین در صورت پیوستن به گلاسکو، اولین ایرانی لیگ اسکاتلند لقب خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس احمد گروژنی جدایی فوتبال گلاسکو رنجرز میلاد محمدی نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست

با وجود مصدومیت شدید مدافع آمریکایی تیم فوتبال بارسلونا، احتمال قطعی شدن قرارداد قرضی او وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا؛ برخلاف آنچه تصور می‌شد، مصدومیت سرجینیو دست ممکن است مانع از انتقال دائمی او از بارسلونا نشود.

دفاع راست آمریکایی بارسلونا که به صورت قرضی برای تیم پی‌اس‌وی آیندهوون بازی می‌کند، چند روز قبل دچار پارگی رباط صلیبی و حداقل تا پایان سال 2024 خانه‌‌‌نشین شد. با توجه به این اتفاق، انتظار می‌رفت که تیم هلندی از قطعی کردن قرار داد دست خودداری کند و بازیکن برای سپری کردن آخرین سال قراردادش به بارسلونا برگردد. با این حال به نظر می‌رسد که آیندهوون امیدوار است بتواند در فصل آینده نیز از وجود دست بهره ببرد و به همین دلیل قصد دارد که با بارسلونا برای خرید او وارد مذاکره شود، البته در صورت گرفتن تخفیفی قابل توجه.

بارسلونا مصمم به فروش دیونگ

در قرارداد فعلی دست با آیندهوون بندی وجود دارد که به موجب آن تیم هلندی با پرداخت 10 میلیون یورو می‌تواند بازیکن را به صورت قطعی بخرد اما این تیم چنین رقمی نخواهد پرداخت و از این رو قرار است دو باشگاه با یکدیگر وارد مذاکره شوند تا بر سر رقمی پایین‌تر توافق کنند و در عوض بارسلونا درصدی از رقم فروش دست به تیم بعدی‌‌اش را دریافت خواهد کرد. در این میان خود بازیکن نیز باید به کاهش حقوقش رضایت دهد تا پرداخت آن برای آیندهوون امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید