Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد علوم و تحقیقات، به آگاهی می رساند در نظر است جلسه ای با حضور ریاست واحد علوم و تحقیقات به منظور بررسی مشکلات و مسائل دانشجویان برگزار شود.

دانشجویان در صورت تمایل به حضور و طرح پرسش‌های خود در زمینه های مرتبط با مسائل دانشجویی از جمله آموزشی، پژوهشی، مالی و فرهنگی می توانند حداکثر تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ ۰۸/‏۰۳/‏۹۸‬ ‬ از طریق مراجعه به سایت واحد و تکمیل و ثبت فرم یا مراجعه حضوری به دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد واقع در طبقه زیرین مسجد و تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست صمیمی مسعودی با دانشجویان روز یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ ساعت ۱۸:۳۰-۱۵:۳۰ در کتابخانه و مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر علمی این همایش بین المللی امروز در حاشیه پانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین که با حضور طلاب ایرانی و خارجی و سخنرانی شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان برگزار شد گفت: این پیش نشست‌ها تا کنون در ۳۰ کشور جهان با همراهی جامعه المصطفی و علوم ارتباطات برگزار شده است.

آقای سید محمد طاهری با بیان اینکه این همایش با پوشش ۱۰ رشته علمی در شاخه‌های مختلف علوم انسانی با ۳۳ محور برگزار می‌شود افزود: محققان و پژوهشگران تا ۲۱ اردیبهشت فرصت دارند مقالات خود را به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو به دبیرخانه همایش آدرس Palestine.hamayesh.miu.ac.ir ارسال نمایند.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعه المصطفی العالمیه برای برگزاری این همایش، مجوز استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام را دریافت نمود.

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ۱۰ خردادماه در قم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین