Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@23:40:44 GMT

ترامپ: مطمئنم کیم به وعده‌های خود پایبند است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۹۶۱

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز (یکشنبه)، ضمن رد نگرانی‌ها درباره آزمایش اخیر موشکی کره شمالی گفت که اطمینان دارم، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به وعده‌های خود پایبند است.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، ترامپ در یک پیام توییتری در واکنش به ابراز نگرانی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید از آزمایش موشکی «پیونگ‌یانگ» نوشت: «کره شمالی چند، سلاح کوچک پرتاب کرد که برخی از مردم من و دیگران را پریشان کرد اما من را نه، من اطمینان دارم که رئیس کیم به وعده‌های خودش به من پایبند است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا در حال حاضر برای یک دیدار رسمی در ژاپن به سر می‌برد و قرار است با مقامات این در خصوص طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله کره شمالی گفت‌وگو کند.

رویترز ادامه داد، رئیس‌جمهور آمریکا که اوایل سال جاری میلادی، دومین نشست خود با کیم را بدون نتیجه‌ رها کرد، ارزش بسیار زیادی برای روابط شخصی خود با رهبر کره شمالی قائل است.

رئیس‌جمهور آمریکا که قصد دارد مجدداً در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا نامزد شود، در پیام توییتری خود به طور تمسخر‌آمیزی به اظهارات اخیر کیم اشاره کرد که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را فردی با بهره هوشی پایین خوانده بود.

ترامپ در پیام توییتری خود نوشت که وقتی کیم «دلقک جو بایدن را یک فردی با بهره هوشی پایین و بدتر خواند، من خندیدم. شاید یک نشانه‌ای برای من (از طرف کیم) باشد».

ترامپ اغلب برای تمسخر مخالفان خود از نام‌های مستعار برای آنها استفاده می‌کند.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده است که مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده  است.

این اولین باری نیست که یکی از مقام‌های ارشد آمریکا در خصوص برنامه موشکی و اتمی کره شمالی ابراز نگرانی می‌کند. پیش از این نیز، مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که موشک‌های به تازگی آزمایش شده از سوی کره شمالی که بسیار شبیه به موشک‌های «اسکندر» ساخت روسیه هستند، می‌توانند از سامانه‌های دفاع موشکی آمریکا حاضر در منطقه عبور کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد