Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور را یک میانجی‌گر جانبدار خواند و تاکید کرد که او همچنان به اظهارات غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد.

خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی "لوژورنال دو دیمانش" غسان سلامه، فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور را متهم کرد که به یک میانجی‌گر جانبدار در درگیری‌های این کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفتر با اشاره به اینکه دشمنان لیبی به دنبال تقسیم لیبی هستند و چه بسا این همان چیزی است که غسان سلامه هم می‌خواهد، گفت: تا زمانی که من زنده هستم هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در ادامه این مصاحبه با اشاره به اینکه غسان سلامه همچنان به اظهارات غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد، تاکید کرد: مردم لیبی همچنان متحد باقی خواهند ماند و لیبی به عنوان ملتی یکپارچه می‌ماند و مابقی گزینه‌ها تنها توهمات هستند.

فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی پیشتر اقداماتی فوری را برای توقف ارسال سلاح به این کشور که تنها شدت درگیری‌ها را افزایش می‌دهد، خواستار شده و هشدار داده بود که عملیات علیه طرابلس می‌تواند آغاز جنگی طولانی و خونین باشد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران