Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:33:56 GMT

موبایل ممنوع برای ملی‌پوشان لیورپول و تاتنهام

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۰۲۱

موبایل ممنوع برای ملی‌پوشان لیورپول و تاتنهام

بازیکنان انگلیسی تاتنهام و لیورپول قرار گذاشته‌اند که تا شنبه آینده و برگزاری فینال چمپیونزلیگ بین این دو تیم، از طریق موبایل با هم هیچ نوع تماسی نداشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان انگلیسی تاتنهام و لیورپول که در تیم ملی انگلیس با هم هم‌تیمی هستند قرار گذاشته‌اند که این هفته، یعنی تا روز شنبه آینده که تیم‌هایشان در فینال بزرگ لیگ قهرمانان، در شهر مادرید به مصاف هم می‌روند، از طریق موبایل با هم هیچ نوع تماسی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول با اعلام این خبر گفت بعد از آنکه هر دو تیم لیورپول و تاتنهام موفق شدند با ارائه کامبک‌های شگفت‌انگیز در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به فینال رقابتها راه یابند، بازیکنان انگلیسی این دو تیم پیامهای تبریک زیادی از طریق موبایل برای هم ارسال کردند ولی حالا بازیکنان دو تیم توافق کرده‌اند که بعد از به صدا درآمدن سوت فینال، از این طریق با هم تماس نداشته باشند.

 

9 نفر از بازیکنانی که روز شنبه در مادرید به میدان خواهند رفت از طرف گرت ساوت‌گیت به فهرست اولیه تیم ملی انگلیس دعوت شده‌اند تا برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملتهای یوفا آماده شوند.

 

از تاتنهام، دله آلی، اریک دایر، هری کین، دنی رز، کیه‌ران تریپیر و هری وینکس به تیم ملی انگلیس دعوت شده‌اند و بازیکنان دعوت شده لیورپولی از سوی ساوت‌گیت هم عبارتند از ترنت الکساندر آرنولد، جو گومز و جردن هندرسون.

 

هندرسون در این باره گفت:" بعد از برد ما مقابل بارسلونا چند نفر از بچه‌های تاتنهامی تیم ملی به من پیام تبریک دادند و من هم وقتی آنها آژاکس را بردند و فینالیست شدند برای آنها پیام تبریک فرستادم. پیامهای ساده‌ای مثل تبریک می‌گویم، چند هفته دیگر در فینال می‌بینم‌تان".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" خب شکی نیست که بعد از فینال ما دوباره با هم صحبت می‌کنیم ولی تا آن موقع فاصله خودمان را حفظ خواهیم کرد".

 

تیم ملی انگلیس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت

به گزارش ورزش سه، تیم رسانه‌ای پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری در صفحه رسمی این باشگاه، چهل و نهمین سالروز تولد حمید مطهری مربی و بازیکن سابق پرسپولیس را تبریک گفت.

حمید مطهری در شرایطی خودش را برای ورود به 50 سالگی آماده می‌کند که به تازگی از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده و قرار است به عنوان مربی تراکتور مشغول به کار شود.

حمید مطهری در تیم پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه کرد و چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خاطرات خاصی از این تیم به یاد دارد. او در یک مقطع سرمربی امیدهای پرسپولیس بود و پس از آن با حضور یحیی گل محمدی به مدت دو فصل به عنوان دستیار او در این تیم مشغول فعالیت بود که رسیدن به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین دستآوردهای او با سرخپوشان به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)