Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همانند سایر روسای جمهور هم حزبی اش، شب گذشته با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد از رژه گروه موتورسواران «رولینگ تاندر» در روز یادبود کشته‌های جنگ آمریکا حمایت می‌کند.

او در این پیام توئیتری این گروه را وطن پرست نامید و نوشت: نمی‌توانم باور کنم که رولینگ تاندر برای به دست آوردن مجوز رژه در واشنگتن متحمل مشکلات زیادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها وطن پرست‌های بزرگی هستند. آن‌ها کشور و پرچم ما را دوست دارند. تا جایی که بتوانم به آن‌ها کمک خواهم کرد.

او همچنین دستور داد مجوز لازم برای رژه این گروه صادر شود.

موتور سواران «رولینگ تاندر» مجموعه‌ای از کهنه سربازان جنگ و افراد حامی آن‌ها و میهن پرستان افراطی هستند که هر سال روز قبل از آخرین دوشنبه ماه مه که به روز یادبود کشته‌های جنگ آمریکا معروف است، رژه بزرگی را با موتور‌های خود در خیابان‌های واشنگتن برگزار می‌کنند. هر ساله، هزاران موتور سوار از نقاط مختلف آمریکا که بیشتر افراد میان سال هستند، در این رژه شرکت می‌کنند.

این در حالی است که هرسال این رژه با مخالفت‌های زیادی روبرو می‌شود و بی نظمی عمومی ایجاد می‌کند.

توئیت ترامپ پس از آن منتشر شد که شبکه‌ای بی سی به نقل از بنیانگذار ۷۳ ساله این رژه اعلام کرد سال ۲۰۱۹ آخرین رژه رولینگ تاندر خواهد بود چرا که برگزاری این رژه سالیانه با هزینه‌های زیاد و مشکلات قانونی برای دریافت مجوز همراه است. این رژه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۸ برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، تجمع خود در ویلمینگتون، کارولینای شمالی را به دلیل آب و هوای بد از جمله رعد و برق و صاعقه به تعویق انداخت.

ترامپ در فایل صوتی به حامیان خود اطلاع داد که در راه است، اما به او توصیه شد که مراسم امشب را لغو کند تا اطمینان حاصل شود که همه در امنیت هستند. 

 وی خاطرنشان کرد که به او گفته شده است که از هوادارانش بخواهد محل برگزاری تجمع برنامه ریزی شده را ترک کنند و به دنبال سرپناه باشند.

ترامپ به حاضران اطمینان داد: «خیلی سریع آن را (سخنرانی) جبران خواهیم کرد. او تاکید کرد: «ما این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد و از این اتفاق ناراحت هستیم، اما می‌خواهیم همه را ایمن نگه داریم».
این سیاستمدار در پیام خود در شبکه اجتماعی Truth Social وعده داد: من به زودی برمی گردم، کارولینای شمالی!

سخنرانی ترامپ در چارچوب رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود شامگاه شنبه به وقت محلی برگزار شود که در نهایت به دلیل خطر طوفان در آخرین لحظه لغو شد.

تا زمان لغو سخنرانی، صد‌ها نفر از هواداران او در محوطه باز که قرار بود ترامپ در آنجا سخنرانی کند، تجمع کرده بودند. تاریخ اجرای جدید هنوز مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • مجوز احداث باغ مادری انار در استان گلستان صادر شد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد