Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@11:57:29 GMT

تراکتورسازی به دنبال «گادوین منشا» است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۲۶۱

خرداد؛ خبرهای منتشر شده در فضای مجازی و برخی پایگاه های خبری حاکی از تمایل مدیریت باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی تبریز برای به خدمت گرفتن «گادوین منشا»، مهاجم فصل قبل تیم استقلال تهران، است.
به گزارش  ایرنا، گفته می شود خروج «منشا» از استقلال تهران پس از انتقال جنجالی وی از پرسپولیس به جمع آبی پوشان پایتخت، قطعی شده است و وی  قصد دارد فوتبال را در تیم دیگری دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر خداحافظی بازیکن نیجریه ای از فوتبال کشورمان به گوش رسید، اما به نظر می رسد بازی «منشا» که به رغم حاشیه سازی های شناخته شده اش،  توانایی فوتبالی ویژه ای دارد،  چشم مدیران تراکتورسازی را گرفته و آنان قصد دارند در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از این بازیکن سیاه پوست بهره ببرند.
به نظر می رسد محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه فرهنگی-ورزشی تراکتورسازی که پیش از این به دنبال جذب مهاجمانی مانند قوچان نژاد و  انصاری فرد بوده است، قصد دارد این بار «منشا» را به جمع سرخپوشان تبریز اضافه کند.
البته تلاش تراکتورسازی برای جذب «گادوین منشا» مسبوق به سابقه است و این تیم پرطرفدار تبریزی در فصل شانزدهم لیگ برتر به  سرمربیگری «امیر قلعه نوعی» نیز که همراه با پرسپولیس از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود، برای جذب «منشا» برای خط حمله خود برنامه ریزی کرده بود که محقق نشد.
در آن سال (1395) مهاجم نیجریه ای در نیم فصل اول مسابقات به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده و تاثیرگذارترین چهره پیکانی ها بوده است؛ نمایش های «منشا» در پیکان باعث شد تا تیم های مختلفی به شیوه های متفاوت برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند؛ موضوعی که با خشم مجید جلالی نیز همراه شده است.
جلالی در مقابل پیشنهادت اغواکننده تراکتورسازی ترجیح داد که «منشا» را در نیمه دوم به بازی بگیرد و معتقد بود که پیشنهادها شرایط روحی و تمرکز این بازیکن را به هم ریخته است و باید ببینیم باشگاه پیکان در نهایت چه تصمیمی در مورد پیشنهادهایی که برای مهاجم ارزشمند خود دارد، خواهد گرفت.
تیم فوتبال تراکتورسازی که پس از واگذاری مالکیت آن به محمدرضا زنوزی، به دلیل جذب بازیکنان سرشناس تیم ملی فوتبال کشورمان همچون مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و  نیز بازیکنان خارجی نام آوری چون یوکیا سوگینا و آنتونی استوکس در فصل  قبل لیگ برتر به  «کهکشانی ها» معروف شد، به دنبال حاشیه سازی های هفته های پایانی نتوانست به رتبه ای بهتر از پنجمی در جدول رده بندی لیگ برتر دست یابد و حتی سهمیه بازی های آسیایی را نیز از دست داد.
حال تراکتورسازان  که با 650 هزار تماشاگر به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال کشور در فصل گذشته لیگ برتر لقب گرفتند، می توانند در فصل نقل و انتقالات لیگ  6 بازیکن جذب کنند که یکی از آنان می تواند «گادوین منشا» باشد. برچسب ها: تراکتورسازی ، گادوین منشا

منبع: خرداد

کلیدواژه: تراکتورسازی گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که رئال مادرید با ۱۵۳ میلیون دنبال‌کننده در صدر جدول این لیست دست نیافتنی به نظر می‌رسد، بارسلونا جایگاه دوم خود را حفظ کرده، اما پاری سن ژرمن در صعودی شگفت‌انگیز به رتبه سوم رسیده است.

بنابر روایت ورزش سه، پاریسی‌ها که با جذب نیمار جونیور برزیلی و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، توجهات را به خود جلب کرده‌اند، حالا با حدود دو میلیون دنبال‌کننده بیشتر نسبت به منچستریونایتد صدرنشین هستند. نکته جالب اینکه منچستر برای سال‌های طولانی رتبه سوم را به دست آورده بود، اما حالا پاریس این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

در بین ۱۰ باشگاه نخست حضور منچسترسیتی بالاتر از بزرگان فوتبال انگلیس، جالب توجه است، چرا که این تیم نیز همچون پی‌اس‌جی، با خریدهای چند سال اخیر خود موفق شده هواداران زیادی را به دست بیاورد.

نکته مهم اینکه النصر عربستان با نزدیک به ۲۵ میلیون فالوور به جمع ده باشگاه پرطرفدار اینستاگرام نزدیک شده که این موضوع کاملا به دلیل انتقال کریستیانو رونالدو است. رونالدو در این مدت نه تنها النصر بلکه فوتبال عربستان و آسیا را به کانون توجهات برده و حالا احتمالا به زودی النصر جای باشگاه آرسنال را هم خواهد گرفت.

در این بین رد پای کریستیانو رونالدو در این جدول کاملا واضح است. او نه تنها النصر بلکه یوونتوس را هم به یکی از پرفالوورترین تیم‌ها در اینستاگرام تبدیل کرده تا آنها از لیورپول، بایرن مونیخ، میلان و... بالاتر باشند.

در بین تیم‌های آسیایی، الهلال و پرسپولیس تهران رتبه بعدی را به خود اختصاص دادند. الهلال کمی بیشتر از ده میلیون دنبال‌کننده دارد و پرسپولیس به آمار ۹ میلیون مخاطب رسیده که عددی فوق العاده در مقیاس فوتبال ایران محسوب می‌شود. در صورتی که باشگاه و هواداران پرسپولیس فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، شانس عبور از الهلال را خواهند داشت.

چهارمین باشگاه محبوب آسیا از نظر این شبکه اجتماعی الاهلی عربستان است که این فصل با جذب بازیکنان بزرگ در حد ریاض محرز و رابرت فیرمینو به آمار ۵ میلیونی نزدیک شده است. با این حال استقلال تهران نیز ۴ میلیون دنبال کننده دارد و فعلا از الاتحاد گوی سبقت را ربوده تا پنجمین باشگاه پرطرفدار لقب بگیرد.

جالب اینکه استقلال از باشگاه‌هایی نظیر سویا اسپانیا و مارسی فرانسه و بایرلورکوزن آلمان هم فالوور بیشتری دارد و توانسته جایگاه بهتری را نسبت به آنها داشته باشد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888767

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید