Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از انتخاب مجدد به عنوان ریاست مجلس در صحن علنی امروز یکشنبه اظهار داشت: امیدواریم در سال کاری پیش رو با حمایت شما عزیزان و تلاش‌های شما نمایندگان بتوانیم مشکلات مهم پیش پای ملت ایران در زمینه‌های اقتصادی را برداریم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت شما نمایندگان برخی مسائل در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی حل شده و به سرمنزل مقصود برسد و توفیقاتی را در این سال داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس در پایان از حمایت‌ها و عواطف نمایندگان در حسن نظر به او و انتخاب مجددش به عنوان ریاست مجلس قدردانی کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی هیات رئیسه جدید مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به رویکرد مجلس آینده برای تحقق شعار سال، گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی امیدآفرین و قدرت اجتماعی تولید می‌کند. - اخبار استانها -

محمد امیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبری معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همه سال‌ها با درایت و دقت و ارزیابی و نیازسنجی که از وضعیت دارند، شعار سال را هدف‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در دهه 90 در کشور داشتیم مسائل اقتصادی بود که این چالش‌های اقتصادی زندگی و معیشت مردم را با چالش روبه‌رو کرد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: راه رهایی از این مشکلات که بخش عمده آن ناشی از تحریم‌های ضالمانه است، جهش تولید و اعتماد به مردم است که در چند سال گذشته رهبری انقلاب به درستی به این مسئله تاکید داشتند.

امیر گفت: اکنون باید در مجلس و جامعه ریل‌گذاری و هدف‌گذاری به سمتی باشد که در مقوله تولید جهش ایجاد شود و این مستلزم این است که قوانین لازم از سوی مجلس با همکاری دولت تدوین شود که روح این قانون باید مردم باور باشد.

منتخب مجلس دوازدهم گفت: روح انقلاب ما، مردمی است و علت ایجاد و باقیه نظام حضور و مشارکت مردم است و نه در اقتصاد، بلکه در سایر عرصه‌ها نیاز به حضور مردم داریم و در هر عرصه مثل‌دفاع مقدس مردم را باور داشتیم و به صحنه آوردیم موفق شدیم و این رمز عبور از مشکلات است.

وی بیان کرد: مقوله تولید نیز از این رهیافت مستثنی نیست و با مشارکت مردم امکان پذیر است و این مش مشارکت مردم در دنیا هم متداول است.

امیر گفت: باید مردم را توانمند سازیم و به آنها اعتماد کنیم و در بسیاری از کشورهای دنیا تصدی‌گری دولت به جز در امور حیاتی، در سایر امور کاهش یافته است و ثروت و تولید به نسبت مساوی باید بین مردم توزیع شود و این مشارکت تولید سرمایه اجتماعی و قدرت مردمی ایجاد می‌کند.

این نماینده جوان خوزستان در مجلس دوزادهم تاکید کرد: باید تلاش کنیم شعار سال به شکل حداکثری محقق شود و این همدلی و همراهی قوا به‌ویژه دولت را می‌خواهد و متاسفانه در بعضی سال‌ها نتوانستیم در تحقق شعار سال خوب عمل کنیم که این به ضرر حرکت کشور است.

انتهای پیام/341/

دیگر خبرها

  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم / دنبال تصویب قوانین جدید نباشد
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
  • مخبر: دولت تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه و معیشت مردم بکار می‌گیرد
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده