Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر، در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه با یادآوری روند پرداخت پاداش های قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در طی 6 سال گذشته گفت: 10 مراسم تجلیل از قهرمانان از سال 92 تاکنون برگزار شده و دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش حساب بوده است بطوریکه پاداش معوقه سال‌های 90 تا 92 که به دولت دهم برمی گشت توسط وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و روسای فدراسیون ها، کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور گفت: هدف همه ما سربلندی نام کشور ایران و به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی المپیکی و جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه کشور آمریکا علیه مردم گفت: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان های انقلاب و امام همه در کنار یکدیگر هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا بیشتر می کند .

دکتر سلطانی فر روز یازدهم خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و گفت: انشاالله هم زمان با ماه مبارک رمضان با حضور آقای دکتر روحانی رییس جمهور از مدال آوران ارزشمند بازی‌های اندونزی تجلیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های انقلاب بازی دولت رییس جمهور ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار فرهنگ دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با بحران‌های گوناگونی در کشورمواجه بود افزود: سپاه پاسداران در بین همه نیرو‌های مسلح، همه انقلاب بود و توانست در ختم قائله‌های کردستان، خلق عرب، سیستان و بلوچستان تا دفاع مقدس نقش ممتازی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه امام (ره) محکم و استوار ایستاد و امروز به راحتی و بدون ترس، رژیم غاصب صهیونیستی را زیر موشک می‌گیرد.
سردار فرهنگ دوست گفت: با وجود اینکه همه ابرقدرت‌ها اعم از امریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و کشور‌های منطقه دست به دست هم دادند تا جلوی موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما نتوانستند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مشارکت مردم و بسیج نبود جنگ هرگز تمام نمی‌شد و شکست می‌خوردیم گفت: امروز افتخار ما پاسداران برخلاف نیرو‌های نظامی دنیا، این است که درکنار هر سه نفر یک نفر پاسدار به شهادت رسیده است.
وی پیروزی از ولایت و رهبری، رعایت عفاف و حجاب و احیاء عزاداری‌های سنتی را سه اصل مهم در سعادت جامعه و کشور خواند و گفت: اگر از ولایت و رهبری پیروی نکنیم کشور به مشکل بر می‌خورد و کسانی که حجاب را رعایت نکنند پا روی خون شهدا می‌گذارند و باید سپاه هم در ماموریت‌های خود با توکل به خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه و رهبری، راه شهداء را محکم‌تر از همیشه ادامه دهند.
در پایان این همایش به تعدادی از کادر آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردوشی اعطاء شد.

دیگر خبرها

  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد