Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@05:19:45 GMT

جاده هراز و چالوس فردا یکطرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۴۳۵

خرداد؛ پلیس راه مازندران اعلام کرد که فردا دوشنبه همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) تردد تمامی وسائل نقلیه از محور هراز و کندوان به سمت پایتخت به صورت یکطرفه خواهد بود.
به گزارش ایرنا ، بر اساس محدودیت های ترافیکی که از ظهر امروز آغاز می شود و تا بامداد سه شنبه 7 خرداد ماه ادامه دارد تردد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا  ساعت 6 صبح روز سه شنبه از جاده‌های چالوس ، هراز ، سوادکوه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی از ساعت 15 تا ساعت 24 روز دوشنبه ۶ خردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 تا 24  همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.
 در جاده هراز هم رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 17 روز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد سه شنبه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت 19 همان روز تا 2 بامداد از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه می‌شود.
همچنین تردد هر نوع کامیون‌ و کامیونت‌ به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز دوشنبه ششم خرداد ماه از محور هراز ممنوع است. برچسب ها: چالوس ، جاده هراز

منبع: خرداد

کلیدواژه: چالوس جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس

سرهنگ پیمان کرمی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رییس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

 

به گزارش ایرنا، نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس