Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانون نحوه بازنشستگی شاغلان برای آتش‌نشانان در جلسه کارگروه بررسی تدوین لایحه مشاغل سخت و زیان‌آور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه کارگروه بررسی تدوین لایحه مشاغل سخت و زیان‌آور، قانون نحوه بازنشستگی شاغلان برای آتش‌نشانان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه که در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران برگزار شد، نمایندگان معاونت‌های خدمات شهری و محیط زیست، توسعه منابع انسانی، برنامه‌ریزی و توسعه شهری و سازمان بازنشستگی شهرداری تهران همچنین معاونت‌های طرح و برنامه، عملیات، مدیریت منابع انسانی و مدیریت حقوقی سازمان آتش‌نشانی حضور داشتند.

در این جلسه بنابر دستور معاون خدمات شهری شهرداری و نیز تأکید مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران درباره پیگیری و تعیین تکلیف موضوع یاد شده، جوانب مختلف قانون نحوه بازنشستگی شاغلین و آئین‌نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ با توجه به اینکه آتش‌نشانان تهران با وجود مواجه بودن با عوامل مختلف زیان‌آور شغلی، از پنج سال ارفاق سنوات بازنشستگی برخوردارند، به این منظور مقرر شد لایحه‌ای مبنی بر یکسان‌سازی سنوات ارفاقی برای مشمولان دو صندوق بازنشستگی شهرداری و تأمین اجتماعی بر اساس افزایش سنوات ارفاقی بازنشستگی از پنج به ۱۰ سال برای آتش‌نشانان تهران با محوریت معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تهیه و برای تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خدمات شهری شغل سخت شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران