Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حسن رحیم پور ازغذی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی اعلام کرد: جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از حدود پنج ماه، سه شنبه این هفته برگزار می‌شود، اما گفته می‌شود رئیس جمهور در این جلسه حضور ندارند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سعید عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز هفته گذشته در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی قطعاً هفته آینده با حضور تمام اعضا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اطلاعیه‌ای به شرح ذیل در این خصوص منتشر کرد:

متعاقب انتشار اخباری پیرامون عدم تشکیل عمدی جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به اطلاع می‌رساند که تشکیل منظم جلسات همواره یکی از مهمترین دغدغه‌ها و نکات مورد توجه بوده است و طی ماه‌های گذشته تمام جلسات شوراهای تخصصی، کمیسیون‌ها و… شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت منظم و با حضور اعضا تشکیل شده است که طبق پیگیری‌ها و تمهیدات صورت گرفته، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

بدیهی است هرگونه گمانه زنی در زمینه عدم تشکیل عمدی جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ فاقد مبنا بوده و تأیید نمی‌شود.»

منبع: فردا

کلیدواژه: رحیم پور ازغدی شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی درگذشت پرویز داوودی اقتصاددان برجسته کشور، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی درگذشت پرویز داوودی اقتصاددان برجسته کشور، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:


إنَّا للهِ وإنَّا إلیه راجعونَ
درگذشت مرحوم دکتر پرویز داوودی اقتصاددان برجسته کشور، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و معاون اول دولت نهم موجب تأثر و تألم همه دوستداران ایشان شد.


داوودی خدمات زیاد مردمی در حوزه‌های علمی و اقتصادی داشتند و این استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی علاوه بر حضور در دانشگاه و نهاد‌های علمی برای آموزش و پژوهش و تألیف آثار علمی فراوان، در سنگر‌های متعدد خدمت، حضور مؤثر و توأم با اخلاص داشتند.


مدیریت ایشان در تدوین منشور جمهوری اسلامی ایران و همچنین حمایت از تحقیق و نشر منظومه فکری حضرت امام خمینی (ره) و منظومه فکری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظلّه‌العالی از دیگر خدمات دکتر داوودی بودند.


مصیبت درگذشت این استاد برجسته کشورمان را به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه علمی کشور و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی ضیافت علوی (ع) برای دکتر داوودی و آرزوی صبر جمیل و أجر جزیل برای خانواده‌شان، از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت مسئلت دارم.

 

دیگر خبرها

  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ۳۰ درصد مراحل قرارگاهی شدن شورای فرهنگی استان‌ها انجام شده است
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت