Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا زارع، دروازه بان تیم ملی فوتبال هفت نفره بیان کرد: پیش از اینکه وارد این رشته شوم فوتبال بازی می کردم. احسان غلامحسین پور، مربی بدنساز تیم ملی، بازی ام را دید و من را با رشته فوتبال هفت نفره و ورزش افراد دارای معلولیت آشنا کرد و مشوقم شد تا در مسابقات قهرمانی کشور این رشته شرکت کنم و خوشبختانه پس از آن توانستم راهی تیم ملی شوم و اکنون نزدیک ۲ سال است که عضو تیم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آرزو دارم که فوتبال هفت نفره به مسابقات پارالمپیک برگردد و من بتوانم همراه تیم ملی ایران قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنم. مطمئن هستم بازگشت این رشته به پارالمپیک انگیزه تمام بازیکنان تیم ما و سایر تیم های دنیا را بیشتر خواهد کرد و تیم ها برای رسیدن به پارالمپیک با انگیزه بالاتری وارد رقابت ها مختلف می شوند.

دروازه بان تیم ملی افزود: شیرین ترین خاطره ورزشی من به قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه بر می گردد و امیدورام که در رقابت های جهانی اسپانیا هم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و با ایستادن روی سکوی قهرمانی خاطره شیرین تری را برای تیم ملی و مردم ایران رقم بزنیم.

زارع عنوان کرد: قبل از اینکه وارد رشته فوتبال هفت نفره شوم شناختی از آن و ورزش افراد دارای معلولیت نداشتم به همین دلیل پس از حضورم در این رشته با افرادی که دارای معلولیت هستند صحبت می کنم و ورزش جانبازان و معلولین را به آنها معرفی می کنند تا بدانند معلولیت محدودیت نیست و نباید توانایی های شان را دست کم بگیرند و مطمئن باشند حضور در عرصه ورزش به سلامتی و افزایش روحیه و انگیزه آنها کمک زیادی خواهد کرد.

وی بیان کرد: به جز فوتبال هفت نفره، به رشته های والیبال، بسکتبال و فوتبال علاقه زیادی دارم و نتایج مسابقات تیم ملی در این رشته ها را دنبال می کنم. در مجموع رشته های ورزشی تیمی را دوست دارم و سعی می کنم از نتایج رقابت های آن مطلع باشم.

زارع اظهار داشت: اگر روزی به عنوان بازیکن از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم به طور حتم در کلاس های مربیگری شرکت می کنم تا بتوانم در ادامه فعالیت های ورزشی ام به عنوان مربی تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار دهم.

دروازه بان تیم ملی درباره مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا گفت: تیم ملی اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته است و بازیکنان تیم آماده مسابقات هستند. امیدوارم که بتوانیم با ارائه عملکرد خوب بهترین نتیجه را بدست آوریم و با دست پر به کشور برگردیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی فوتبال جهان رقابت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است