Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه گنبدکاووس گفت: اگر امروز ایران در منطقه و دنیا اقتدار دارد، حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در یگان 60 زرهی اظهار داشت: شب قدر فرصتی است تا گذشته‌ها و آسیب‌های اجتماعی جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت و ایستادگی فرهنگی در برابر دشمن داشته باشیم، باید از این شب به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: شب قدر در هر سال، جاری است و در برخی تعبیرها این شب، شناسنامه امام زمان(عج) است. ماه رمضان ماه مکتب انسان‌سازی و مکتب رجوع از گذشته است تا گذشته بد را بسوزانیم.

امام‌جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فتح خرمشهر در سال 61، بیان داشت: سربازان انقلابی در آن زمان برای حفاظت از انقلاب اسلامی پا به رکاب بودند و آنها تجسم اسلام ناب محمدی ( ص)  هستند. شهادت حضرت علی ( ع) نشانه این است که باید انسان پای حقایق بایستد، بسیجی بوده و آماده شهادت باشد.

امام جمعه قزوین: اقتدار پوچ دنیاپرستان نمی‌تواند عامل حفظ آنها در برابر عذاب الهی باشدامام جمعه زنجان: اقتدار ایران اسلامی جلوی دشمن را گرفته استبیرجند| عزت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه تفکر توحیدی است

ترابی ادامه داد: فتح خرمشهر نمونه بارز اثربخشی مرام مقاومت و پایداری و نشانه عنایت خداوند است. اگر امروز ایران اسلامی اقتدار دارد، این دستاورد مقاومت و ایثارگری ملت بزرگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب به قول فرمایشات مقام معظم رهبری، آمریکا به عنوان راس مستکبرین در حال تحقیر است و زمان‌بندی و شمارش معکوس هم برای نابودی اسرائیل خواهیم داشت. شجره طیبه مقاومت و ایستادگی، بسیجی و فرهنگ بسیجی باید در جهان اسلام ترویج پیدا کند.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهارداشت: فتح خرمشهر حاصل وفاق و همدلی رزمندگان اسلام و گوش کردن به حرف ولی فقیه زمان خود بود. همه ما مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستیم که پای آرمان انقلاب اسلامی و توصیه‌های ولی فقیه خود ایستادند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش

استاندار اصفهان ۲۹ فروردین را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین‌ماه را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت‌‌ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست.

در این پیام آمده است:

سم الله الرحمن الرحیم

29فروردین ماه روزی برای یادآوری ایثارگری ها، شجاعت ها و دلاورمردی های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است..

نیرویی سرافراز و برخواسته از متن جامعه که در ساختاری منسجم و هم‌افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحکم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان کیان و استقلال میهن اسلامی هستند و با بهره مندی از توان نظامی بروز و ایمان والای نیروهای جان برکف خود، آماده پاسخگویی بهنگام، مقتدرانه و منکوب کننده به متجاوزین، زیاده خواهان و هرگونه طمع ورزی دشمنان هستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی معتقد، بصیر، توانمند و دوراندیش است که در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر انواع تهدیدات از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است. مرور عملکرد این نیروی جان برکف پس از دوران دفاع مقدس، بر نقش آفرینی سازنده و مشارکت مؤثر و راهبردی آن در پیگیری و تحقق موفق تمامی مأموریت‌های محوله بالأخص در حوزه‌های دفاعی و رزمی، خودکفایی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و یاری رسانی در بحران های مختلف و ... درخور تقدیر و تکریم است.

امروز جوانان رشید و شجاع این مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقیت توانسته اند با ابتکارات نوین در زمینه های راهبردی، تولید تجهیزات و تسلیحات به روز و بازدارنده بر مبنای دکترین حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی‌های دفاعی و خودکفایی سازمانی؛ دوشادوش دیگر همرزمان خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلاء و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات برجسته ای را محقق نمایند.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن 29فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ونیروی زمینی را به ارتشیان غیور و خانواده های صبور و متعهد ایشان بویژه به فرماندهان و پرسنل جان برکف شاغل در استان همیشه سرافراز اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده، موفقیت روزافزون همگان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالی کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار نیروهای مسلح است
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است