Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گروه جهادی شهید حججی میناب، در قالب برنامه کرامت علوی ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد.

نیکخو مسئول گروه جهادی شهید حججی گفت: این گروه از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تا شب بیست و سوم، هر شب غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی افزود: گروه جهادی شهید حججی همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی شهید حججی گفت: هزینه‌های این طرح از طریق کمک‌های مردمی فراهم شده است.
انتهای پیام/ز


توزیع غذای گرم بین نیازمندان میناب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز پنجشنبه در آئین توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در ایام ماه رمضان کمیته امداد استان بنا به رسالت ذاتی خود تلاش دارد تا با مشارکت خیران به خانواده‌های نیازمندان و مددجویان خدمت رسانی کند.

وی گفت: ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اطعام ایتام و دادن افطاری به مددجویان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و دریافت زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌هایی است که در ماه رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه و خیران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.

شیبه عنوان کرد: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، تلاش می‌شود تا با مشارکت خیران، ۱۳۰ هزار بسته معیشتی و در ماه رمضان یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم (پویش افطاری ساده) تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌شود.

کد خبر 6064346

دیگر خبرها

  • توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در آبدانان
  • توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در نیمه اول ماه مبارک در جغتای
  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در روستای دوست آباد + تصویر
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان