Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@09:07:41 GMT

ناظران هیأت رئیسه مجلس دهم در سال چهارم انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۰۹۳۹

ناظران هیأت رئیسه مجلس دهم در سال چهارم انتخاب شدند

خرداد؛ نمایندگان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی، محمد آشوری تازیانی و اسدالله عباسی را به عنوان ناظران هیأت رئیسه در سال چهارم مجلس دهم نهاد قانونگذاری انتخاب کردند.


به گزارش خرداد به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 5 خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس بهروز نعمتی با 165 رای، محمد آشوری تازیانی با 144 رای و اسدالله عباسی با 134 رای از مجموع 279 رای ماخوذه را به عنوان ناظران هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است ماده 16 آیین نامه داخلی مجلس درباره انتخاب هیات رئیسه مجلس به شرح ذیل است؛
انتخاب رئیس در نوبت اول با اکثریت مطلق آرا نمایندگان صاحب رای است و انتخاب نواب رئیس، دبیران و ناظران هر کدام جداگانه و با اکثریت نسبی و رای مخفی و با ورقه خواهد بود. در صورتی که در انتخاب رئیس در نوبت اول اکثریت مطلق حاصل نشود، در نوبت دوم اکثریت نسبی کافی است.
تبصره 1- چنانچه آرا برای رئیس، نواب رئیس، دبیران و ناظران با یکدیگر برابر باشد، حسب مورد به قید قرعه تعیین می‌شوند.
تبصره 2 – در صورتی به فرد غائب در جلسه می توان رای داد که قبل از تشکیل جلسه مربوط به انتخابات هیات رئیسه، کتبا نامزدی خود را به معاونت قوانین مجلس اعلام کرده باشد. برچسب ها: مجلس دهم

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس