Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:50:12 GMT

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۱۰۴۷

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد

شهردار تهران در حکمی "غلامحسین محمدی" را به‌عنوان رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران منصوب کرد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پیروز حناچی شهردار تهران در حکمی "غلامحسین محمدی" را به‌عنوان رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم شهردار تهران خطاب به محمدی آمده است: نظر به حسن سوابق،‌ تجارب و شایستگی جنابعالی را به عنوان مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب می‌کنم.

درآمد نقدی شهرداری تهران بیش از صددرصد رشد داشته‌/ افزایش 70 درصدی عوارض ساختمانیتحقق 106 درصدی بودجه نقدی سال گذشته شهرداری تهران / تخلفات شهروند محرز شود برخورد جدی می‌کنیم

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد خبر داد و گفت: راه‌اندازی مراکز آموزشی شهروندی در نقاط مختلف شهر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اکبر ایازی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازدید از مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز در ناحیه غرب شهرکرد لازم بود و از زمان احداث و راه‌اندازی آن آسیب‌های اجتماعی این منطقه با کاهش محسوسی روبه‌رو شده است.

وی افزود: بخش عظیمی از مشکلات اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی دارد؛ لذا راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد تا حدود زیادی بسیاری از مشکلات را با برگزاری فعالیت‌های متنوع برطرف کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ۶۰ موضوع مختلف در حوزه‌های ترافیک، پسماند، آسیب رساندن به اموال عمومی و… را که معضل اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شد، برای فعالیت‌های مرکز آموزش شهروندی جمع‌بندی کردیم که خوشبختانه تا به امروز نتیجه قابل‌قبولی داشته است.

ایازی با بیان این‌که در زمان بهره‌برداری از مرکز آموزش شهروندی شهرداری شهرکرد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد، تصریح کرد: امسال و در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۰ میلیارد ریال بودجه مجزا برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی توسط شهرداری شهرکرد یک ظرفیت بزرگ برای حضور و استفاده سایر ادارات فرهنگی است، افزود: تاکنون به همه ادارات از جمله اداره کل آموزش‌وپرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل زندان‌های استان و… اعلام شده است که می‌توانند با برگزاری برنامه‌های متنوع از ظرفیت این مجموعه استفاده کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری از ادارات فعالی است که به‌صورت مستمر با برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به درستی از این ظرفیت عظیم استفاده می‌کند.

کد خبر 747682

دیگر خبرها

  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌