Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله کمک های نقدی کارکنان وزارت دفاع به مبلغ ده میلیارد ریال برای امدادرسانی به سیل زدگان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت دفاع، همزمان با جاری شدن سیل در نقاط مختلف کشور، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بسیج همه امکانات و ظرفیت های انسانی، خدماتی، عمرانی، فنی، مهندسی و برپایی قرارگاه مردم یاری عاشورائیان درکنار سایر دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح با حضور در مناطق سیل زده نسبت به کنترل بحران و حل مشکلات مردم و امداد رسانی به سیل زدگان، اقدامات مؤثری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر امداد رسانی های سازمانی و مساعدت‌های غیر نقدی، کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اهدای مبلغ ده میلیارد ریال کمکهای داوطلبانه به یاری مردم شریف سیل زده کشور شتافتند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر ماه مبارک رمضان خطبه نماز جمعه قرآن شاه عبدالعظیم حسنی ع خسارت سیل سیل وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 رهبر انقلاب ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمشق تاکید کردند: «...موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است...» بیانات کامل رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد