Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امشب تکليف دو سهميه ديگر سري آ براي ليگ قهرمانان فصل آينده مشخص خواهد شد.
به گزارش اريا، در يکي از بازي هاي هفته سي و هشتم و پاياني سري آ، آ اس رم ميزبان پارما است. تکليف قهرمان، نايب‌قهرمان سري آ مشخص شده، اما هيجان در جايي موج مي‌زند که 4 تيم ميلان، اينتر، رم و آتالانتا براي به دست آوردن سهميه‌هاي سوم و چهارم ايتاليا در فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا شانس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معجزه و کلي اتفاقات عجيب، ممکن است رم را به حضور در فصل آينده معتبرترين جام باشگاهي اروپا برساند چرا که اين تيم 63 امتيازي، 3امتيازي و کلي تفاضل از اينتر و آتالانتاي 66 امتيازي عقب است. به عبارت بهتر تيم رانيري بايد با اختلاف مناسبي پيروز شود، اينتر و آتالانتا ببازند و ميلان بازي‌اش را نبرد. پس تقريبا شانس اين تيم يک درصد است.
رم در 5 مورد از 7 بازي اخيرش در سري آ کلين شيت کرده است. در 6 مورد از 7 بازي اخير رم در سري آ کمتر از 2.5 گل به ثمر رسيده است. جالوروسي هر سه بازي اخير خانگي اش در سري آ را برده است. پارما در 8 بازي اخير خارج از خانه اش در سري آ برنده نشده است. رم در 8 بازي اخير خود در سري آ شکست نخورده است. اين ديدار، آخرين بازي ده روسي با پيراهن رم است. او در 615 بازي در همه رقابت ها موفق به ثبت 63 گل و 54 پاس گل شده است. بازي با پارما، بازي شماره 459 ده روسي با پيراهن رم در سري آ است. او از اين حيث با عبور از کاستاکورتا در رتبه 27 رکوردداران بازي در سري آ قرار مي گيرد. او پس از توتي (619) رکورددار بازي براي رم در تاريخ سري آ است.
در بين 4 تيم مدعي حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان، اينتر و آتالانتا بيش‌ترين شانس براي رسيدن به هدفشان را دارند، ميلان در رده بعدي تيم‌هاي داراي شانس ديده مي‌شود. اينتر و آتالانتا با پيروزي در بازي مقابل امپولي و ساسولو 2 سهميه باقي مانده را تصاحب مي‌کنند. هواداران نراتزوري پيش از ديدار با امپولي دو راه پيش روي اسپالتي و بازيکنان اينتر گذاشته اند؛ کسب برد، گرفتن سهميه و برپايي جشن از يک سو؛ از دست دادن سهميه و برپا شدن جنگ از سوي ديگر! ميلان هم اگر در  بازي پاياني پيروز شود، بايد اميدوار به عدم پيروزي يکي از 2 تيم اينتر و آتالانتا باشد. در اين صورت دومين تيم پرافتخار فوتبال اروپا براي اولين بار از سال 2014 راهي ليگ قهرمانان اروپا مي‌شود. اگر ميلان و اينتر پيروز شوند و آتالانتا به برتري دست نيابد. اينتر در هفته پاياني فصل قبل طلسم نيم‌دهه‌اي عدم حضور شهر ميلان در ليگ قهرمانان اروپا را از بين برد و هر اتفاقي امشب رخ بدهد، حداقل يک تيم اين شهر فصل آينده در معتبرترين جام باشگاهي اروپا حضور دارد اما خيلي از هواداران بي‌طرف فوتبال مايلند هر 2 تيم شهر که روي هم 10 بار قهرمان اروپا شده‌اند به جايگاه اصلي خودشان برگردند.
آتالانتاي شگفتي‌ساز در صورت برتري در آخرين بازي فصل مي‌تواند تنها تيم 5 ليگ معتبر  اروپا باشد که فصل آينده اولين حضورش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا را تجربه مي‌کند؛ آنچه قبلا از عهده امثال اودينزه برنيامد و آن‌ها پشت سد مرحله مقدماتي گير  کردند.آتالانتا که با هواداران دوآتشه و آشوب‌طلب خودش شناخته مي‌شود با وجود معرفي بزرگاني مانند پيرلو به فوتبال ايتاليا معمولا براي سقوط نکردن جنگيده اما امسال با وجود يک زوج طلايي و درخشش دوران زاپاتا ماجرا متفاوت شده و تيم شهر برگامو مي‌تواند به ليگ قهرمانان اروپا برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دو سهميه جشن و پايکوبي سري آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم