Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری گلستان گفت: فتح خرمشهر سرآغازی شد که اقتدار نظامی مان را در منطقه ثابت کنیم و سرآغاز پیروزی های بعدی ما با هدایت امام (ره) شد و دشمن فهمید که هرگز نخواهد توانست به مرزهای ما تجاوز کند و این تا امروز ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ میر محمد غراوی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای  مسلح گلستان در سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره روحیه ایثارگری و شهادت طلبی جوانان در اوایل انقلاب، اظهار کرد: کسانی که درعملیات بیت المقدس حضور داشتند  شاید برایشان  قابل لمس باشد که خرمشهر چگونه مقاومت و ایثارگری کرد و روحیه ایثار و شهادت را به همه ایران تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با پشتیبانی ابرقدرت های شرقی و غربی  صدارم را  تا دندان مسلح کردند و به خیال خام خودشان  قصد تصرف کشور اسلامی ایران و بخشی از تجزیه خاک آن را داشتند و برای نابودی انقلاب در زمانی که هنوزکامل شکل نگرفته بود  تلاش می کردند اما با هدایت های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب و  لبیک مردم عزیزمان در اقصی نقاط کشور امیدشان به یاس تبدیل شد.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه بنی صدر رئیس جمهوری که خودش وابستگی به غرب داشت و با اختیارات زیاد، نتوانست جنگ را به نفع ما پیش برده و انسجام بین نیروهای مسلح بوجود بیاورد، خیانت کرد و عزل شد، تصریح کرد: برای دفاع از میهن اسلامی و به یاری خداوند متعال و حمایت های رهبر انقلاب مردم به جبهه ها  گسیل شدند و توانسند با فداکاری و ایثار،  ذره ذره خاکی که درتصرف دشمن بود آزاد کنند و حماسه باشکوه و غرور آفرینی را مانند  فتح خرمشهر در عملیات فتح المبین و  بیت المقدس رقم بزنند.

وی ادامه داد: در این عملیات وسعتی به میزان 54 هزار کیلومتر مربع در آن زمان آزاد شد و بیشترین وسعت اراضی آزاد شده ما در این عملیات بعد از عملیات فتح المبین  بود که تمام خاک جمهوری اسلامی در اشغال حزب بعث عراق و صدام، آزادشد.

غراوی اضافه کرد: عملیات  فتح المبین ، عملیاتی بود که برای نخستین  بار نشان داد  که یگان های نیروهای مسلحِ ارتش، سپاه و نیروهای مردمی بسیج چقدر توانستند هماهنگ رشادت هایی را بیافرینند، محاصره رابشکنند و وارد خرمشهر شوند، از چند نقطه نظامیان بعثی را محاصره کنند و هزاران نفر را اسیر کنند و ادوات جنگی به غنیمت بگیرند .

وی با بیان اینکه این عملیات سرآغازی شد که اقتدار نظامی مان را در منطقه ثابت کنیم، بیان کرد: این مهم سرآغاز پیروزی های بعدی ما با هدایت امام (ره) شد و دشمن فهمید که هرگز نخواهد توانست به مرزهای ما تجاوز کند  این تا امروز ادامه دارد.

سرپرست استانداری گلستان اذعان کرد: دشمن امروز تصور می کند که پایه های عقیدتی مردم ما سست شده و نگرانی های  مردم از باب  فشارهای اقتصادی ممکن است در روحیه مردم تاثیر بگذارد و این خیال خام است و مردم ما در بحران بخصوص فشارهای استکبار نشان دادند، به هیچ وجه تسلیم نخواهند شد وبا اتحاد و رهبری انقلاب، راه امام را دنبال خواهند کرد و در هر برهه زمانی جلوی استکبار خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد