Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:09:06 GMT

۸۴ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان فعال است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۱۴۶۰

۸۴ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ۶۰ دستگاه کامیون از استان سمنان به بنادر جنوبی کشور اعزام شد، ابراز داشت: این امر نشان‌دهنده پویایی ناوگان حمل‌ونقل کالا در استان است که درراه رونق تولید فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه ۸۴ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان فعال است، اضافه کرد: این تعداد شرکت در ارسال بار و کالا به اقصی نقاط کشور فعال هستند و می‌کوشند تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه چهار هزار و ۶۰۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند، ابراز داشت:: رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در مقاطع مختلف خود را سرباز نظام دانسته و در این عرصه گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه هستند.

منصور کیایی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان سمنان تعداد ناوگان اعزامی افزایش یابد و این گام بتواند منتهی به ارائه خدمات بیشتری به مردم شود.

کد خبر 4626281

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد استان به همت دولت سیزدهم در واحد تولید کاشی در سمنان، گفت: افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق کالا ندارد. قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است. مبارزه با قاچاق کالا می‌تواند کمک به تولید باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال مورد توجه دولت است، اضافه کرد: هشت هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی تا کنون احیا شده و به چرخه برگشته است. هدف‌گذاری شده که واحد‌های دیگر هم به چرخه تولید وارد شود.

وی ادامه داد: از واحد‌هایی بازدید کردیم که توسط بانک‌ها تملک شده بود و به مرور زمان گرفتار رکود شدند. این شایسته نیست که وقتی بانک واحدی را به دلیل مسائل مالی تملک می‌کند به خاطر مشغله‌های مالی و پولی از امر تولید آن واحد غافل شوند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: نشان این فعال شدن و احیا افزایش اشتغال در استان سمنان است. به جز تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال با احیای این واحدها، شاخص‌ها نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در سمنان کاهش یافته و برخی واحدهای استان اکنون به نیروی کار نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه استان سمنان در تولید، اشتغال و کار دانش‌بنیان می‌تواند نمونه باشد، ادامه داد: نرخ تورم در استان کاهشی و رشد اقتصادی سمنان افزایشی است. اینا نشان می‌دهد آن‌چه که رهبر فرزانه انقلاب نسبت به آن تاکید کردند مبنی بر رشد تولید و اقتصاد در استان محقق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول