Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:18:56 GMT

مهلت ۱۱ روزه متقاضیان شرکت در انتخابات برای استعفا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۱۴۶۱

مهلت ۱۱ روزه متقاضیان شرکت در انتخابات برای استعفا

شکرالله حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان در تهران اظهار داشت: متقاضیان شرکت در انتخابات برای استعفا فقط ۱۱ روز فرصت دارند استعفای خود را به شکل مکتوب به مسئول بالادستی ارائه دهند.

حسن بیگی در ادامه با بیان اینکه افراد متقاضی شرکت در انتخابات نباید به هیچ عنوان در آن پست مشغول به خدمت باشند گفت: در صورتی که افراد متقاضی شرکت در انتخابات و مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات در مدت ذکر شده استعفا ندهند، نمی‌توانند برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهلت قانونی تقدیم استعفای افراد برای کاندیداتوری را ۱۰ تا ۱۶ خرداد به مدت یک هفته اعلام کرد و افزود: غیر از مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات، از سوی دیگر تعدادی سمت‌های هم طراز که فهرست آن در سایت وزارت کشور منتشر شده است نیز وجود دارد که دارندگان این پست‌ها مشمول استعفای ۶ ماه قبل برای ثبت نام در انتخابات مجلس می‌شوند.

کد خبر 4626294

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران استعفا شکرالله حسن بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.   رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.   وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشکال است.

دیگر خبرها

  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست