Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار مختلفی از علاقه تیم های بزرگ اروپایی به بازیکن جوان انگلیسی شنیده شده است.

طرفداری- هانس یوآخیم واتسکه، رئیس هیات مدیره باشگاه دورتموند تایید کرد که جیدون سانچو در تابستان از تیمش جدا نخواهد شد.

عملکرد بسیار خوب هافبک تهاجمی انگلیسی در فصل سپری شده منجر به این شد که تیم های بزرگی به خرید وی علاقه مند شوند و گفته می شد منچستریونایتد به طور جدی خواهان وی است ولی در حال حاضر به دلیل قیمت بالای این بازیکن جوان از خرید او منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اشپورت بیلد، واتسکه در این خصوص گفت:

نمی توانم پیش بینی کنم که جیدون تا 10 سال دیگر در دورتموند می ماند ولی ما در حال حاضر با یکدیگر توافقات واضحی داریم. او اصلا جزو بازیکنان حاضر در بازار نقل و انتقالات تابستان نیست و تضمین می کنم فصل بعد نیز در دورتموند خواهد ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود

کریستنسن می‌گوید که بازی در پست ۶ نه تنها برای او دشوار نبوده، بلکه لذت‌‌بخش نیز بوده‌است

طرفداری | آندریاس کریستنسن یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بوده‌است‌. از زمان مصدومیت فرنکی دی یونگ و همچنین به سبب عملکرد ضعیف اوریل رومئو، ژاوی مجبور شد کریستنسن را به یک خط جلوتر منتقل کند و او را در پست شماره ۶ به بازی بگیرد. البته که این تغییر پست کاملا جواب داد و بارسلونا در بازی‌هایی که کریستنسن در پست پیوت (Pivot) بازی می‌کرد، عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت.

این مدافع دانمارکی مصاحبه‌ای با موندو انجام داده و راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده‌است:

آینده

بدون شک فصل آینده هم برای بارسلونا بازی خواهم کرد. هنوز دو سال از قرارداد من با بارسلونا باقی مانده و از بازی برای این تیم بسیار خوشحالم.

بازی در پست ۶ (پیوت) 

خیلی زود با بازی در این پست وفق پیدا کردم و می‌توانم بگویم که از آن لذت هم می‌برم. هرچند باید هنوز پیشرفت کنم اما از آنجایی که من یک مدافع هستم، بازی در پست پیوت برای من چندان سخت نیست.

پائو کوبارسی

 فقط می‌توانم او را تحسین کنم. او از همان ابتدا از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت، به خوبی استفاده کرد‌. نه تنها پائو، بلکه لامین و دیگر بچه‌ها هم کمک زیادی به ما کردند و ما را به سطح دیگری بردند. همه از کیفیت بالایی که آن‌ها دارند، متعجب شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • کریستنسن: یامال و کوبارسی ما را به سطح دیگری بردند؛ فصل آینده هم بازیکن بارسلونا خواهم‌بود
  • رئال بتیس و سویا، دو باشگاه علاقه‌مند به جذب قرضی آردا گولر