Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@18:07:30 GMT

تداوم شرایط ناپایدار جوی تا روز سه شنبه

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۱۵۳۶

تداوم شرایط ناپایدار جوی تا روز سه شنبه

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پیرو اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان به استحضار میرساند شرایط ناپایدار جوی از روز شنبه تاروز سه شنبه تداوم خواهد داشت.

 شدت ناپایداری ها درنواحی شرقی و شمالی طی روزهای یکشنبه و سه شنبه بوده و موجب رگبار باران و رعد و برق، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی و درنواحی مستعد بارش تگرگ و احتمال اصابت صاعقه، وزش تندباد لحظه ای، احتمال گرد و خاک و سقوط اجسام، شکستن درختان و آسیب به دکل های مخابراتی و کاهش دما می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت بحران شهرداری تبریز نیز  در پی اطلاعیه های جوی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز برای مواجهه با بارش های احتمالی خبر داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری گرد و خاک مدیریت بحران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم