Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از پرداخت ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۷ فقره تسهیلات به واحد‌های طرح مسکن از ابتدای اجرای طرح تا پایان فروردین‌ماه سال جاری خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی احمدی از پرداخت ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۷ فقره تسهیلات به واحد‌های طرح مسکن از ابتدای اجرای طرح تا پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان ماه نخست سال جاری مجموعا ۳ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۸۴ واحد مسکن مهر برای اخذ تسهیلات به شعب بانک مسکن معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره کل روابط عمومی با اشاره به تازه‌ترین کارنامه عملکرد بانک مسکن در پرونده تامین مالی واحد‌های مسکونی طرح مسکن مهر، اظهار کرد: به دنبال تاکید رییس جمهوری مبنی بر تکمیل و افتتاح تمامی واحد‌های طرح مسکن مهر، بانک مسکن نیز بر شتاب دهی تسهیلات دهی به این طرح افزوده است. به طوری که از ابتدای دولت دوازدهم بانک مسکن حمایت مالی ویژه‌ای به همراه دولت از این طرح به عمل آورده است.

وی به جزییات کارنامه عملکرد بانک عامل بخش مسکن در تامین مالی پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان ماه نخست سال جاری مجموعا ۳ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۸۴ واحد مسکن مهر برای اخذ تسهیلات به شعب بانک مسکن معرفی شده اند که از این تعداد تاکنون به ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۷ واحد تسهیلات به صورت کامل پرداخت شده است.

وی رقم تسهیلات پرداخت شده به این تعداد واحد مسکن مهر را معادل ۵۰ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۹۹۴ میلیون تومان اعلام کرد و به پایگاه خبری بانک مسکن، گفت: مطابق با برآورد‌های انجام شده مجموع تسهیلاتی که باید برای واحد‌های معرفی شده در قالب این طرح پرداخت شود به لحاظ ریالی معادل ۵۳ هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

احمدی به کارنامه تسهیلات پرداخت شده به واحد‌های مسکن مهر اشاره کرد و ادامه داد: طی بازه زمانی مذکور، مجموعا ۵۳۳ هزار و ۵۴۸ واحد مسکن مهر در استان تهران به شعب مختلف بانک مسکن معرفی شده‌اند که از این تعداد تاکنون ۵۳۲ هزار و ۵۸۱ واحد به طور کامل تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

به گفته وی ارزش ریالی تسهیلات پرداخت شده به واحد‌های مسکن مهر استان تهران تا پایان فرودین ماه امسال معادل ۹ هزار و ۵۷۶ میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

وی در عین حال تصریح کرد: پس از استان تهران، سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس از میان ۳۱ استان کشور بیشترین میزان اخذ تسهیلات به لحاظ تعداد واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر را به خود اختصاص داده اند.

رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به حجم تسهیلات پرداخت شده به واحد‌های مسکن مهر سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تا پایان فروردین ماه سال جاری ۱۹۲ هزار و ۱۳۷ واحد مسکن مهر در استان آذربایجان شرقی، ۱۶۸ هزار و ۷۷۴ واحد مسکن مهر در استان اصفهان و ۱۶۷ هزار و ۲۵۸ واحد مسکن مهر در استان فارس تسهیلات ویژه این طرح را از سوی بانک عامل بخش مسکن دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: کارنامه عملکرد بانک مسکن در طرح مسکن مهر فقط به پرداخت تسهیلات محدوده نشده است. به این معنا که بانک مسکن به عنوان تنها بانک عامل فعال در پرداخت تسهیلات ویژه به پرونده مسکن، علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیان این طرح، عملیات فروش اقساطی (واگذاری سهم الشرکه) را نیز بر عهده گرفته است. به این ترتیب که واحد‌های مسکونی که در قالب این طرح کار ساخت وساز آن‌ها تمام و تکمیل می‌شود و به آن‌ها اجازه افتتاح و بهره برداری داده می‌شود، پیش از بهره برداری از واحد، عملیات فروش اقساطی آن‌ها توسط بانک مسکن انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واحد های مسکن مهر تسهیلات فروش اقساطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت :‌ضمانت‌های بالای بانک‌ها باعث به انحراف کشیدن تسهیلات اشتغال شده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن در دیدار  با حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت علی رغم اینکه بانک مرکزی اعلام کرده است تا پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات تنها یک ضامن کافی می‌باشد ولی متاسفانه این مهم در شهرستان‌ها اجرا نمی‌شود.

سید کاظم حسینی عنوان کرد سخت ‌گیری‌های برخی از بانک‌ها در شهرستان‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال باعث شده است وام‌ها به انحراف کشیده شود و متقاضیان به خاطر اینکه نمی‌توانند ضمانت بانک‌ها را تامین کنند بخشی از تسهیلات خود را مجبور هستند در مسیر اصلی خود هزینه نکنند.

وی از نماینده مردم خواست در مجلس به این مهم پرداخته شود و بانک‌ها را مکلف کنند به دستورالعمل بانک مرکزی عمل کنند و از سخت‌گیری‌های بی‌مورد در پرداخت تسهیلات اجتناب کنند.

بهره برداری از طرح توسعه ای مسجد جامع  روستای خور بردسکن

 طرح توسعه مسجد جامع  روستای خور بردسکن با صرف هزینه ای ۶۸۰ میلیون تومان از کمک خیرین واهالی روستا اجرا شد وبه بهره برداری رسید.
درمراسم افتتاح این طرح حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن گفت: با توجه به ميزان رشد جمعيت و افزايش ساخت و سازها در كشورمان، به تعداد مناسب مسجد نساخته‌ايم؛ بنابراین، امروزه به جهاد مسجدسازی نیازمندیم؛ جهاد مسجدسازی در دو بخش، شامل ساخت مسجد در محله‌ها و شهرک‌های جدید و تعمیر مسجد و یا تجدید بنا در محله‌های قدیمی باید صورت گیرد.

  در پایان از خیران  این روستا تجلیل شد.

 

برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از ۷۵ مسجد شهرستان بردسکن

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن گفت مراسم شب‌های قدر در ۷۵ مسجد در شهرهای بردسکن ،انابد و شهرآباد و روستاها برگزار می‌شود. حجت الاسلام هادی شکاری در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی گفت :خوشبختانه با تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و امنیتی تمام تلاش ما بر این است مجالسی با کیفیت و با محتوا با استفاده از واعظین و مداحان اهل بیت برگزار شود. 

 

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد