Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جلسه صبحگاهی اعضای شورا با شهردار تهران گفت: این جلسات هر دو هفته یک بار برگزار شده و موضوعات مختلفی در آن طرح می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه به موضوع ادغام نیروهای انتظامی شهرداری از جمله شهربان، حریم بان و معبربان در یگان انتظامی شهرداری مورد بحث قرار گرفت و اعضای شورای شهر معتقد بودند چرا باید این ادغام را از طریق رسانه‌ها متوجه شوند، گفت: پاسخ حناچی به این اعتراضات این بود که این اتفاق به تازگی انجام نشده و طی سال‌های گذشته در خصوص این ادغام تصمیم گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه هم اندیشی مطرح شد بحث انتصابات بود که برخی از اعضای شورا معتقد بودند باید بدانند چه کسانی منصوب می‌شوند، دست کم از چند روز قبل از انتصابات این موضوع به اعضای شورا اطلاع رسانی شود تا نظرات آنها نیز در خصوص افراد انتخابی پرسیده شود که این موضوع مورد تأیید حناچی قرار گرفت اما تاکید بر این بود که اعضای شورا دخالتی در انتصابات ندارند بلکه نظرات خود را مطرح می‌کنند تا شهردار بعد از گرفتن اطلاعات و نظرات در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در اسناد تکمیلی برنامه سوم موضوع دیگری بود که در این هم اندیشی مطرح شد، گفت: برخی از اعضا از توضیحات شهردار قانع شدند و برخی دیگر قانع نشدند.

کد خبر 4626315 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی محسن هاشمی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بود از نمای شیشه‌ای استفاده نشود، اما برخی بانک‌ها از نمای شیشه‌ای استفاده کرده‌اند و این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

مهدی چمران از کمیته نما خواست این روند را اصلاح کند.


ضرورت توجه و تمرکز بر الگوی اسلامی-ایرانی در منظر شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم در جلسه امروز شورا بر لزوم توجه و تمرکز بر الگوی اسلامی-ایرانی در منظر شهری تاکید کرد وگفت:
بسیاری از نما‌های شهری، چه در حوزه ساختمان‌های مسکونی شخصی و چه در ساختمان‌هایی با کاربری اجتماعی و حتی ابنیه حاکمیتی در شأن و جایگاه یک شهر ایرانی-اسلامی نیست، چه برسد در شأن ام القرای جهان اسلام که ما بدان نظر ویژه داریم.

علیرضا نادعلی افزود:مدیریت شهری با وجود مصوبه شورا تاکنون برای تدوین سندی جامع به منظور تحقق اهداف سیما و منظر در چشم‌انداز طرح راهبردی شهر تهران اقدامی نکرده است.
­

شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه جلسه شورا هم گفت: موضع شورا برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است، اما، چون مساحت مدنظر وزارت ارشاد تامین نشده، تصمیم گرفته شد نمایشگاه در مصلی برگزار شود.

علیرضا نادعلی افزود: اگر شرایط فراهم شود، سال آینده آخرین سالی خواهد بود که نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر

سخنگوی شورا همچنین از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با هدف افزایش انسجام و همدلی در مدت زمان باقی‌مانده از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

علیرضا نادعلی گفت: در این جلسه موضوعات مربوط به افزایش همدلی و انسجام در میان اعضای شورا و مدیریت شهری بررسی و مواردی که از ابتدای این دوره آغاز شده است و باید پیگیری شود تا به انتها برسد نیز مطرح شد.

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد