Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رئوفی، با بیان اینکه چهارم خرداد پل آزادسازی خرمشهر بود، گفت: فرهنگ مقاومت عامل اصلی پیروزی های دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار عبدالمحمد رئوفی نژاد»، شامگاه شنبه (۴ خرداد) در آیین بزرگداشت چهارم خرداد که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار کرد: چهارم خرداد و مقاومت زمینه ساز پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر نیروی زمینی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، در ادامه با تبریک روزهای سوم و چهارم خرداد گفت: ریشه تاریخی دزفول که نشان گرفته از فرهنگ مقاومت و پایداری است.

 

وی افزود: مقاومت مردم دزفول در تاریخ ریشه دارد و مراجع گرانقدر این شهرستان زیربنای فکری و اعتقادی، مدیریت و انسان سازی در طول تاریخ بودند.

 

رئوفی، با بیان اینکه با ثبت چهارم خرداد، دزفول جایگاه واقعی خود را در روزشمار انقلاب پیدا کرده، ادامه داد: مردم دزفول با مقاومت در دوران جنگ در شهر و روستا، افتخار آفریدند و فرهنگ شهادت و مقاومت را نهادینه کردند.

 

وی اضافه کرد: امروز مقاومت فقط متعلق به مردم دزفول و ایران نیست، بلکه فرهنگ مقاومت تا خارج از مرزهای ایران از یمن تا فلسطین و لبنان گسترش یافته و عصبانیت و ترس دشمن نیز ناشی از گسترش فرهنگ مقاومت است.

 

مدیر نیروی زمینی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن با حمایت شرق و غرب به ایران حمله کرد اما دستاوردی حاصل نکرد و می داند امروز نیز در جنگ با ایران شکستی دیگر متحمل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا در قبال ایران، عنوان کرد: دشمن خوب می داند در جنگ نظامی راه به جایی نمی برد و به همین منظور با خروج از برجام، معرفی سپاه به عنوان تروریست و تحریم نفت در مقابل کشورمان صف آرایی کرده و جنگ روانی و اقتصادی به راه انداخته است.

 

وی با اشاره به اظهارات یکی از مشاورین کاخ سفید، بیان کرد: فردی که در آمریکا به عنوان پدر تحریم ها شناخته می شود معتقد لست که تحریم ها دو وجه دارند، وجه اول وارد کردن درد و سختی به مردم جهت فروپاشی و وجه دوم مقاومت است که اگر اولی رخ دهد فروپاشی یک نظام را بدنبال دارد و اگر در بحث تحریمها یک ملت روی مقاومت نشان دهد شکست تحریم کننده حتمی است.

 

فرمانده لشکر ۷ ولیعصر در دوران دفاع مقدس، تنها راهکار مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی را مقاومت دانست و تاکید کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی دشمن در جنگ اقتصادی یا باید تسلیم شویم و مذاکره کنیم، یا باید بجنگیم و یا باید مقاومت کنیم که مقاومت هزینه کمتری برای کشورمان خواهد داشت.

 

وی رفتار قاطعانه در مقابل دشمن را ضروری دانست و ابراز کرد: در طول تاریخ هر بار که در مقابل دشمن کوتاه آمده ایم هزینه داده ایم و بالعکس هر بار با قاطعیت در مقابل دشمن ایستادگی کرده ایم دشمن یک گام به عقب رفته است.

 

سردار رئوفی، با تاکید بر لزوم رفتار قاطعانه در مقابل تهدیدهای دشمن، اذعان داشت: اگر هنگامی که آمریکا از برجام خارج شد بلافاصله ما رفتار قاطعانه ای انجام می دادیم فشارهای بیشتر متحمل نمی شد کما اینکه اخیرا با اقدام متقابل ایران ، اروپا به تکاپو افتاده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز محور مقاومت فراتر از مرزهای ایران گسترش یافته گفت: در آخرین حمله رژیم اشغالگر قدس به فلسطین همه مشاهده کردند که این جنگ بیش از ۲۴ ساعت طول نکشید و وقتی دشمن با مقاومت فلسطین مواجهه شد در اقدامی بی سابقه به سرعت جنگ را متوقف کردند تا از حملات بیشتر در امان بمانند که همه این ها نتیجه فرهنگ مقاومت و برگرفته از مقاومت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است که امروز در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن نیز گسترش یافته است.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر مراسم شب قدر خبرگزاری شبستان نماز جمعه ماه مبارک رمضان اردبیل مجلس استان بوشهر شهرستان دزفول روز دزفول روز مقاومت دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی

بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در دمشق:

عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله وقیحانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، اقدامی هوشمندانه در چارچوب قواعد و نظامات بین المللی بوده و مصداق حمیت و غیرت دلاورمردانی است که انفعال و ضعف در برابر دشمن قسم خورده انسانیت را بر نمی‌تابند.

تحقق وعده صادق ایران اسلامی در قبال دشمن صهیونیستی، اولا حرکتی در راستای باز دارندگی و صیانت از تمامیت ارضی بوده و ثانیا پیام گویایی را به این رژیم نامشروع، حامیان و مهره‌های آن مخابره ساخته است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال بر تنبیه قطعی و قاطعانه رژیم اشغالگر قدس تاکید فرمودند و این هشدار سریعا و در سطحی که موساد و ارتش رژیم صهیونیستی تصور آن را نمی‌کردند، تعبیر شد. شادی برادران و خواهران فلسطینی از این عملیات غرور آفرین و استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال حماسه اخیری که ایران اسلامی خلق کرد، مثمره تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی و شکل گیری منظومه مقاومت در منطقه است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پاسخ قاطعانه و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک کش صهیونیستی را ارج می‌نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ تحولات منطقه قلمداد می‌کند. این نصرالهی گوارای وجود همه مسلمانان، انسان‌های آزاده جهان و خصوصا مردم ستمدیده نوار غزه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • دشمن اذعان دارد که گنبد آهنین شکسته شد
  • بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • بیانیه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیسیتی
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم/ انصارالله در کنار ما ایستاد
  • اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم
  • میراحمدی: پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است/ دشمن به دنبال ایجاد اضطراب در کشور است
  • شیخ نعیم قاسم: برای هر سناریویی مقابل صهیونیست‌ها آماده‌ایم