Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور درجه یک فوتبال ایران گفت: به عشق داوری در فوتبال در پیک موتوری کار می‌کنم.به گزارش بلاغ، سعید کرمی داور فوتبالی است که به زودی با عنوان داور ملی در فوتبال کشور معرفی خواهد شد. این داور که در حال حاضر داور درجه یک فوتبال ایران است در سال بیش از ۸۰ مسابقه را در فوتبال باشگاه‌های تهران و لیگ دسته سوم کشور قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او برای امرار معاش در پیک موتوری کار می‌کند.

سعید کرمی در مورد این شرایطش به خبرنگار فارس گفت: من در باشگاه‌های تهران در همه رده‌ها قضاوت می‌کنم. در مسابقات توابع استان تهران هم در رده بزرگسالان حضور دارم. در سطح کشوری هم قضاوت می‌کنم و در لیگ دسته سوم سوت زده‌ام.

وی در مورد مبلغ درآمدش از داوری فوتبال گفت: سالیانه حدود ۵ میلیون تومان حق‌الزحمه داوری‌ام می‌شود که ۵ درصد از آن مالیات کم می‌شود. البته بابت قضاوت‌های فصل گذشته هنوز یک ریال هم نگرفته‌ام.

کرمی در مورد اینکه سختش نیست که ضمن داوری در فوتبال در پیک موتوری هم کار می‌کند، گفت: من به عشق داوری در پیک موتوری کار می‌کنم زیرا اگر بخواهم شغل دیگری انتخاب کنم نمی‌توانم در داوری فوتبال فعالیت داشته باشم. کمتر شغلی شما سراغ دارید که در ماه بتوانید چند روز مرخصی بگیرید. من حتی می‌توانستم در جهاد کشاورزی هم مشغول به کار شوم. اما ممکن بود دیگر نتوانم در فوتبال داوری کنم. به عشق داوری روی موتور کار می‌کنم.

وی تصریح کرد:‌ داوری در فوتبال فقط عشق است و گرنه درآمد زیادی ندارد.  بدو بیراه و ناسزا هم می‌شنویم. شاید اگر سالی ۱۰ میلیون تومان هم بدهند خیلی از افراد حاضر نباشند سوت داوری را در دست بگیرند اما من با عشق داوری می‌کنم و به زودی هم داور ملی کشور خواهم شد.

این داور در مورد میزان دستمزد قضاوتش در فوتبال باشگاه‌های تهران گفت: داور وسط حدود ۹۰ هزار تومان بابت هر بازی حق‌الزحمه می‌گیرد. در توابع بزرگسالان هم در استان تهران حدود ۱۰۰ هزار تومان بابت هر قضاوت به داوران پول می‌دهند. البته این پول گاهی اوقات به موقع هم پرداخت نمی‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد قضاوت برخی بازی‌ها به داورانی سپرده شده که کمتر در مسابقات سوت زده‌اند.

در بین اسامی داوران مسابقات هفته بیست و چهارم نام‌هایی مثل فرزاد منصوری، امیر ایار، محمد رضا تارخ و سعید رحیمی مقدم دیده می‌شود که در لیگ امسال کمتر شانس قضاوت داشته‌اند و حالا در هفته بیست و چهارم در بین داوران وسط حضور دارند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران به همراه همکاران خود از هفته‌های گذشته اقدام به جوانگرایی و استفاده از برخی داوران جوان و موفق لیگ دسته اول کرده است. حالا در بین داوران وسط هم از داوران کم‌نام و نشان تر استفاده شده است.

به نظر می‌رسد کمیته داوران قصد دارد در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر با میدان دادن به قاضی‌های جوان‌تر کارش را جلو ببرد تا تجربه شان بالا برود و در فصل آینده آنها قضاوت های مهم‌تری را برعهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن