Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@04:46:50 GMT

انتظار شرکت در نبرد را داشته باشید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۱۹۴۴

انتظار شرکت در نبرد را داشته باشید

مایک پنس در جمع فارغ‌التحصیلان یک مرکز نظامی آمریکا گفت: همواره باید آماده نبرد باشید، حتی در همین نیم‌کره. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مایک پنس» معاون دونالد ترامپ در جمع فارغ‌التحصیلان آکادمی نظامی آمریکا گفت: ممکن است به جایی در همین نیم‌کره اعزام شوید.

به نوشته روزنامه «گاردین»، پنس با اشاره به این‌که دنیا «جای خطرناکی است» و این فارغ‌التحصیلان باید آمادگی نبرد را داشته باشند گفت: «برخی از شما به جنگ علیه تروریست‌های افراط‌گرای اسلامی در افغانستان و عراق ملحق می‌شوید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پنس افزود: «شما پیشرو‌های میدان جنگ خواهید بود. چنین اتفاقی روی خواهد داد. ممکن است برخی از شما برای خدمت در همین نیم‌کره فراخوانده شوید».

این در حالی است که آمریکا در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های احتمالی مختلف از جمله حمله نظامی علیه دولت قانونی ونزوئلا است.

آمریکا حامی «خوان گوایدو» است که از ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی ۱۳۹۷) خود را رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا می‌داند. او حتی در هفته‌های گذشته اقدام به کودتا علیه دولت «نیکلاس مادورو» کرد، اما ناکام ماند.

او از قول ترامپ که در ژاپن به‌سر می‌برد نیز به این فارغ‌التحصیلان تبریک گفته و اظهار داشت: «از زمانی که ردای رهبری را بپذیرید، به شما قول می‌دهم رئیس‌جمهور از شما حمایت کند. رئیس‌جمهور دونالد ترامپ بهترین دوست مردان و زنانی است که در نیرو‌های مسلح ما هستند».

پنس در جمع این ۹۸۰ افسر نظامی با رتبه ستوان دوم گفت: ترامپ به‌دنبال دریافت ۷۵۰ میلیارد دلار بودجه نظامی برای سال ۲۰۲۰ است و «آمریکا یک‌بار دیگر در حال پذیرش نقش ما به‌عنوان رهبر جهان آزاد است».

پنس در ارتش آمریکا حضور نداشته، اما پدرش در جنگ کره حضور داشت. ترامپ تا کنون هیچ‌گاه برای فارغ‌التحصیلان «وست پونیت» سخنرانی نکرده است.

از زمان اتمام جنگ ویتنام تا سال ۲۰۰۲ که «جرج دبلیو بوش» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا دکترین حمله پیش‌دستانه‌اش برای حمله به عراق را مطرح کرد، فارغ‌التحصیلان مرکز وست پوینت به جبهه جنگ اعزام نشدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز نظامی آمریکا حمله نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود