Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری افزود: این دستاورد، گویای روند مطلوب ارائه این نوع خدمت در بستر مسئولیت اجتماعی و تلاشی متعهدانه، در راستای تسریع و تسهیل در جلب رضایت مخاطبان جوان وام ازدواج است.

وی تاکید کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه، به‌ویژه برای زوج‌های جوان، به‌ منظور برکتی که برای بانک قرض الحسنه مهر ایران دارد، همواره با حساسیت کامل، به مرحله اجرا درآمده است که بهره‌مندی از وام توسط واجدان شرایط در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون حضور در صف انتظار، از نتایج این امر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اکبری افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران در سال گذشته، پیشگام پرداخت تسهیلات ۱۵۰میلیون ریالی ازدواج در شبکه بانکی کشور بوده و طی یازده سال فعالیت خود بالغ بر ۲۸۶هزار و ۵۰۰فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵هزار و ۵۰۰میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج امسال نیز می توانند با مراجعه به آدرس https://ve.cbi.ir/ و انتخاب این بانک برای پرداخت تسهیلات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: مبلغ این تسهیلات برای هر یک از زوجین، ۳۰۰میلیون ریال با دوره بازپرداخت پنج ساله (۶۰ماهه) و نرخ کارمزد ۴درصد است.

دکتر مرتضی اکبری اظهارداشت: کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جوانان یکی از الزامات این بانک در سیاستگذاری های اعتباری خود بوده و از دیرباز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس در این سال ها تسهیلات ازدواج همواره یکی از با اهمیت ترین بخش های تسهیلاتی بانک بوده و حتی بانک قرض الحسنه مهر ایران به جهت کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج در طرح ضربتی سال گذشته، مورد تقدیر بانک مرکزی قرار گرفت.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: از سویی این بانک همواره در تلاش است تا در راستای سیاست های دولت در جهت روان سازی شرایط اشتغال و ازدواج جوانان گام بردارد و در این راستا در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۳۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است که بالغ بر ۵۵درصد آن مربوط به حوزه های حمایت از اشتغال و کارآفرینی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد بانک قرض الحسنه مهر ایران قرض الحسنه ازدواج اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن

به گزارش قدس آنلاین، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان پرداخت شد. در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد.

براساس گفته بانک مسکن، در سال گذشته ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد