Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@03:51:46 GMT

ستاره استقلال جایگزین مدافع پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۰۲۴

ستاره استقلال جایگزین مدافع پرسپولیس شد

مدافع تیم استقلال تصمیم خود را برای جدایی از جمع آبی‌پوشان گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزبه چشمی مدافع استقلال تهران با حضور در تست پزشکی تیم فوتبال الاهلی قطر، تصمیم دارد فصل آینده را در کنار هم تیمی سابق خود امید ابراهیمی، توپ بزند. 

الاهلی قطر که از 2 بازیکن ایران خود، خانزاده را در لیست خروجی خود قرار داد، در این تابستان به دنبال جایگزین او بود تا در نهایت با مدافع استقلال به توافق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این تیم قطری قبل از چشمی، پیشنهاد خود را به شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس الام کرده بود و بعد از اینکه شجاع پاسخ روشنی به مدیران این تیم نداد، این باشگاه عربی به سراغ دیگر مدافع ایرانی رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی مدافع استقلال الاهلی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس