Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@14:55:33 GMT

بحث داغ انتصابات از زبان محسن هاشمی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۰۲۵

بحث داغ انتصابات از زبان محسن هاشمی

محسن هاشمی جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز با اعضای شورای شهر تهران را تشریح کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جلسه صبحگاهی اعضای شورا با شهردار تهران گفت: این جلسات هر دو هفته یک بار برگزار شده و موضوعات مختلفی در آن طرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این جلسه به موضوع ادغام نیرو‌های انتظامی شهرداری از جمله شهربان، حریم بان و معبربان در یگان انتظامی شهرداری مورد بحث قرار گرفت و اعضای شورای شهر معتقد بودند چرا باید این ادغام را از طریق رسانه‌ها متوجه شوند، گفت: پاسخ حناچی به این اعتراضات این بود که این اتفاق به تازگی انجام نشده و طی سال‌های گذشته در خصوص این ادغام تصمیم گیری شده است.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه هم اندیشی مطرح شد بحث انتصابات بود که برخی از اعضای شورا معتقد بودند باید بدانند چه کسانی منصوب می‌شوند، دست کم از چند روز قبل از انتصابات این موضوع به اعضای شورا اطلاع رسانی شود تا نظرات آن‌ها نیز در خصوص افراد انتخابی پرسیده شود که این موضوع مورد تأیید حناچی قرار گرفت، اما تاکید بر این بود که اعضای شورا دخالتی در انتصابات ندارند بلکه نظرات خود را مطرح می‌کنند تا شهردار بعد از گرفتن اطلاعات و نظرات در این خصوص تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در اسناد تکمیلی برنامه سوم موضوع دیگری بود که در این هم اندیشی مطرح شد، گفت: برخی از اعضا از توضیحات شهردار قانع شدند و برخی دیگر قانع نشدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتصابات شهرداری تهران محسن هاشمی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه