Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@14:38:37 GMT

76 درصد مردم خرمشهر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۰۵۷

76 درصد مردم خرمشهر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی

پول‌نیوز - احمدرضا باب الحوائجی رئیس شعبه تأمین اجتماعی از پوشش 76 درصدی مردم خرمشهر از خدمات این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، احمدرضا باب الحوائجی همزمان با سی و هفتمین سالروز پیروزی فتح خرمشهر ، سوم خرداد روز ملّی مقاومت ، ایثار و پیروزی در جمع کارکنان شعبه تامین اجتماعی این شهرستان گفت : بی تردید سوم خرداد یادآور حماسه بزرگ مردمی است که در جای جای این شهر مقدس جان خود را ایثار کردند و امروز ما با افتخار در محلی قرار داریم که نامش ساختمان شعبه تأمین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باب الحوائجی با اعلام اینکه در حال حاضر 76 درصد مردم خرمشهر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، افزود : به بیش از 135 هزار نفر از مردم خرمشهر ارائه خدمات می نمائیم و باعث افتخار و مباهات کارکنان سازمان تأمین اجتماعی است که در خدمت صبورترین مردم کشورمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما موظفیم تا نسبت به انجام تعهدات و ارائه خدمات به مردم شهرستان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم افزود : حماسه ، رشادت و مقاومت مردم همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ ایران زمین می درخشد و امروز جا دارد تا یادی کنیم از کارکنان تأمین اجتماعی شعبه خرمشهر که سالها در سنگر دفاع مقدس و سنگر خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران به حق با تمام توان تلاش نمودند و توانستند با جدیت و سختکوشی از امانت و سرمایه مردم  نزد سازمان تأمین اجتماعی به خوبی صیانت نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

حمید سلطانی نژاد فعال رسانه ای و کارشناس ارتباطات اجتماعی با اعلام اینکه سازمان بهزیستی یکی از ۲۶ متولی امر حجاب و عفاف در ایران است، گفت: عفاف و حجاب در گفتار، سکنات، حرکات، پوشش و معاشرت از شاخصه‌های قابل بررسی این سازمان دولتی است.

وی افزود: این سازمان با هماهنگی، تدبیر و پیش بینی ساز و کار لازم و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های زیربط به وظایف خود در این حوزه عمل می‌کند. 

سلطانی نژاد تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی تاریخ ۱۳ دی ۱۳۸۴، وظایفی برای این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی، حمایت از ایجاد تشکل‌های صنفی در خصوص زنان سرپرست خانوار برای کارآفرینی، خودیاری و بهبود زندگی اقتصادی آنان و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی در آنان؛ توانمند سازی، حرفه آموزی و تامین امنیت مالی و جانی زنان بی سرپرست به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های فرهنگی اجتماعی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت رفاه و تامین اجتماعی؛ تفکیک و اولویت بندی افراد مجرم در امر ترویج مسایل ضد اخلاقی از لحاظ سن، نوع تخلف، میزان آسیب رسانی اجتماعی و برنامه ریزی مناسب برای اصلاح و بازگشت آنها به زندگی سالم اجتماعی با همکاری سازمان زندان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط؛ برنامه ریزی مناسب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مهد کودک‌ها و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی و نظارت شایسته در جهت تحقق این امر و بهره گیری از آموزش‌های مناسب و منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی در مراکز تحت پوشش (نظیر مراکز بازپروری و نگه داری زنان و دختران فراری) را برخی از این وظایف برشمرد.

این فعال رسانه ای و کارشناس ارتباطات اجتماعی، ابراز امیدواری کرد، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی امر حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند و هرچه زودتر شاهد نتیجه مطلوب زحمات همه دستگاه‌ها در این عرصه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • رشد نم هوا در اروند
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند