Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@08:58:41 GMT

ستاره تنومند آفریقایی در استقلال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۱۶۱

ستاره تنومند آفریقایی در استقلال

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایسما گونکالوس که در میانه فصل گذشته به جمع آبی‌های تهران پیوست نشان داده بازیکن ارزشمندی است اما برای هماهنگ شدن با ترکیب استقلال نیاز به زمان دارد.

 

با توجه به عملکرد قابل قبول از سوی ایسما این مهاجم تنومند آفریقایی به احتمال فراوان فصل آینده نیز در ایران باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبری بود که مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال آن را تایید کرده است. به نظر می‌رسد پیش از حضور سرمربی بعدی فرهاد مجیدی تکلیف  بازیکنان را مشخص کرده است.

 

هرچند در خبرها داشتیم که دستمزد 250 هزار دلاری ایسما برای یک نیم فصل موجب خشم برخی از بازیکنان استقلال شده است  اما قطعا این بازیکن ارزشمند برای فصل آینده توافقی به مراتب بالاتر از نیم فصل گذشته با باشگاه خواهد داشت.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایسما مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!