Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@23:08:28 GMT

با هر سلیقه‌ای در تهران خوش بگذرانید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۲۱۱

تهران شهری است که برای تمام گروه‌های سنی، شغلی، درآمدی و... سرگرمی‌های ویژه خود را دارد.

اگر اهل خرید باشید و خرید  کردن سرگرمی شماست، پاساژ و مراکز خرید سطح شهر تهران، مانند پاساژ کوروش، تیراژه، بوستان، ارگ، تندیس و... از گزینه‌های پیش روی شما برای خرید و سرگرمی هستند.

در بیشتر این مراکز خرید، امکانات رفاهی مانند فودکورت، شهربازی، سینما و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در نظر گرفته شده است تا شمایی که عاشق خرید هستید در کنار خرید آنچه نیاز دارید، تفریح هم بکنید. به این ترتیب می‌توانید یک خرید و تفریح خوب را تجربه کنید.

اگر هم اهل پیاده‌روی هستید می‌توانید به پل طبیعت، جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب، پارک‌های سطح شهر مانند پارک نهج‌البلاغه، پارک ملت، پارک لاله و... بروید. در این پارک‌ها نیز امکانات تفریحی مانند انواع کافه و رستوران، وسایل بازی و ورزش و... وجود دارد و شما می‌توانید همراه خانواده و به ویژه کودکانتان هم ورزشی کنید و هم تفریح.

مراکز دیدنی تهران هم کم نیستند. مکان‌هایی مانند کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، تفرجگاه‌هایی مانند دربند، درکه، گلاب‌دره و... در کنار سالن‌های نمایش تئاتر مانند خانه هنرمندان، تئاتر شهر می‌توانند پیشنهادهای خوبی برای تفریح و سرگرمی‌های فرهنگی باشند.

دیدنی‌های تهران مراکزی که ما در این مطلب به شما معرفی کردیم محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید بسته به اینکه به چه نوع تفریحی علاقمند هستید، یکی از مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و... را در تهران انتخاب کنید و آخر هفته خوبی را کنار دوستان و خانواده تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با این مراکز می‌توانید به وبسایت نابرو مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد آنها بدست آوردید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پارک کردن موتور در مقابل پله‌های ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران در دسترسی شهروندان از این پله‌ها اختلال ایجاد کرده و باعث تعجب افراد بسیاری شده است؛ برخی شهروندان می‎‌گویند این اولین‌بار نیست که در مقابل این پله‌ها موتور پارک می‌شود.

کد خبر 846575 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران مترو تهران

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو