Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@08:37:53 GMT

توسعه لوله‌گذاری آبفا در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۲۷۶

جنوب غرب استان تهران : به منظورتامین آب آشامیدنی شهروندان با زون فشاری مطلوب عملیات لوله‌گذاری و توسعه شبکه در شهرستان اسلامشهر در حال انجام است. شفا نظرپور، مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح (عملیات لوله‌گذاری و توسعه شبکه) به منظور تامین و توزیع آب شرب شهروندان و مشترکان با زون فشاری مناسب و یکنواخت در کل مناطق اسلامشهر مخصوصا شهرک‌های توحید، جانبازان، الهیه و طالقانی و تقویت و پشتیبانی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی موسی‌آباد و با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی از اواخر سال گذشته آغاز شده و با استفاده از لوله‌های چدن داکتیل در سایز ۷۰۰ میلی متری تا به‌حال عملیات لوله‌گذاری به طول ۱۲۰۰ متر در خیابان شرقی میدان نماز حد فاصل مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی گلدسته تا مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی موسی آباد انجام شده و الباقی این عملیات نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت